مشروح اخبار


» فعالان سیاسی در خصوص احمدی‌نژاد انصاف داشته باشند/بقلم کیان دهراب پور



مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

طی چند روز اخیر صحبت‌هایی در رابطه با حضور جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در استان انتشار پیدا کرده که جای تامل و بحث دارد.

تعدادی از رسانه‌ها با برخی از فعالین سیاسی در استان در همین رابطه مصاحبه‌هایی داشته‌اند و به بزرگنمایی این مصاحبه‌ها بیش از آنچه ظرفیتشان بوده است پرداخته‌اند که خروجی نهایی این مصاحبه‌ها، مخدوش کردن بیش از حد چهره رئیس جمهور مردمی دولتهای نهم و دهم و مخدوش شدن چهره خود این فعالین سیاسی در استان بوده است و به تبع آن ایجاد شکاف در بین جریان حزب الهی و دلسوزان واقعی انقلاب در استان که این خود محصولش، بی اعتمادی و اصطکاک بیشتر می‌باشد.

فلذا لازم است فعالین سیاسی در رابطه با صحبتهایشان، هم موقعیت کنونی استراتژیک نظام را در نظر گرفته و هم انصاف را در رابطه با جناب آقای دکتر احمدی نژاد داشته باشند.

خود این فعالان سیاسی به‌خوبی واقفند به‌ویژه دولت نهم چه دستاوردهای خوبی برای مردم و نظام در سطوح داخلی و خارجی داشته است که نقطه اوجی بودند از لحاظ خدمتگزاری به مردم، ایجاد رفاه عمومی و سربلندی نظام در سطح بین المللی، هر چند در این بین شخص دکتر احمدی نژاد در برهه‌ای از زمانها اشتباهاتی هم داشته است چه در زمان دولتهای نهم و دهم و چه زمان بعد از ریاست جمهوری‌اش و لیکن دلسوزان واقعی نظام باید مواظب باشند که فرصت سوء استفاده را نباید به بعضی افراد معامله گر در بدنه دولت و مجلس کنونی داد همانهایی که امروزه می‌بینیم چه بر سر مردم که نیاورده‌اند و با دواندن اسب چموش نفاق و اختلاف در میدان انقلابیون و مردم باعث چه بدبینی‌هایی که نشده‌اند و هم مراقبت کنند دستاویزی برای دشمنان داخلی و خارجی تا دندان مسلح نشوند که منتظر هر فرصتی جهت ساقط کردن نظام عزیز اسلامی‌مان هستند.

این حقیر به عنوان برادری کوچک توصیه‌ای به فعالین سیاسی اجتماعی دلسوز نظام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد دارم به هوش بوده و دقت کنند با هر صحبت و یا هر عملی دل رهبر و مولایمان را نلرزانند، میدان کفت و کوز و تاخت و تاز را برای معامله گران، سوء استفاده کنندگان و معاندین نظام مقدسمان بیشتر فراهم نکنند بخصوص در چنین روزهایی که مردم عزیز کشورمان، مظلوم سیاستها و برنامه‌های غلط … گشته‌اند.

کیان دهراب پور

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 20 شهریور 1397 10:55



» اخبار مرتبط:

  • ادامه قهر اصلاح طلبان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد!
  • احمدی‌نژاد به دنبال برهم‌زدن نظم انتخاباتی اصولگرایان است
  • دیدار یک کهگیلویه وبویراحمدی با احمدی نژاد/ فعالیت انتخاباتی احمدی‌نژاد در ...
  • نامه مرتضوی علیه احمدی‌نژاد، واقعی یا جنگ روانی
  • آقای روحانی! سخن غلط احمدی‌نژاد را که می گفت، «یارانه، پول امام زمان است» ر ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام