مشروح اخبار


» سهم تسهیلات اشتغال کهگیلویه و بویراحمد 4هزار میلیارد ریال / 11هزار و 914 اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار هزار میلیارد ریال سهم تسهیلات استان در کنار آن یکهزار و ۸۷ میلیار ریال تسهیلات اشتغالزا در کمیته امداد امام خمینی(ره) پشتوانه مالی بزرگی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در مناطق مختلف بخصوص روستاهای استان است.


به گزارش راک نیوز؛علی محمد احمدی در کارگروه اشتغال و توسعه استان تصریح کرد: جذب تسهیلات و هدفمندی آن در طرح های معرفی شده از سوی دستگاه های تخصصی در استان با نظارت و دقت بر هزینه آن شتاب گرفته است و این روند باید ادامه داشته باشد.
سهم تسهیلات اشتغال کهگیلویه و بویراحمد 4هزار میلیارد ریال / 11هزار و 914 اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می شود

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال روستایی یکهزار و ۴۶۳طرح با اعتبار چهار هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال و برآورد اشتغال هشت هزار و ۳۶۳ نفر از سوی دستگاه های تخصصی معرفی، تصوب و به بانک های استان اعلام شده که ۵۶۹ میلیارد ریال به تعدادی از این طرح ها پرداخت و اشتغال  برای۵۸۴ نفر ایجاد شده است. 

احمدی عنوان کرد: در حوزه اشتغال فراگیر ۵۲۷ طرح با اعتبار یکهزار و ۹۳۶ میلیارد ریال اعتبار و پیش بینی اشتغال سه هزار و ۵۵۱ نفر به بانک ها معرفی شده که ۶۹ مورد با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال قرارداد بسته شده و به تعداد ۶۷ طرح به مبلغ ۵۵ میلیارد ریال و اشتغال ۳۶۵ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طرح های اشتغالزا در حوزه it ، طرح های دانش بنیان و استارت آپ ها در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این خصوص حرکت های خوبی در استان آغاز و گام های اساسی برداشته شده  و باید تلاش کنیم تا در این بخش جهشی ایجاد گردد.

احمدی با تاکید براینکه، همه دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان به دنبال طرح های نافع در استان باشند، اظهار داشت: طرح زنجیره تولید خوراک دام، طیور و آبزیان که در استان سرمایه گذار متقاضی آن است روند کاری آن انجام شود.

وی تاکید کرد: همه باید در استان در ایجاد اشتغال، درآمد وتولید تلاش کنند و بنگاه های تولیدی و یا تجاری مستقر در استان که مالیاتشان را در استانی دیگر واریز می کنند باید ملزم به پرداخت آن در استان شوند.

احمدی به برگزاری چهارمین نمایشگاه اشتغال، تولید و توسعه کار آفرینی با مدیریت دانشگاه علمی و کاربردی استان اشاره و تاکید کرد: این نمایشگاه که برای شناسایی فرصت های شغلی و منطقه ای و توسعه رشته های شغل محور در استان برگزار می شود، همه دستگاه های اجرایی همکاری لازم را در هرچه بهتر برگزاری آن به عمل آورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، بانک توسعه تعاون با توجه به سهم اعتبارات اشتغالزای خود نسبت به سایر بانک ها ۱۶ درصد پرداخت داشته و دیگر بانک ها بالای ۶۰ درصد اند، تاکید کرد: این بانک باید جوابگو باشد، علت این کوتاهی را بیان کند و خود را به دیگر بانک ها برساند در غیر این صورت موضوع را از طریق مرکز کشور پیگیری خواهم کرد.

 



تاریخ انتشار : 21 شهریور 1397 08:02



» اخبار مرتبط:

  • ابلاغ یک هزار و ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای مددجویان کمیته امداد که ...
  • 2567 طرح اشتغال کهگیلویه و بویراحمد در کارا ثبت شد
  • پایان تیرماه مهلت جذب تسهیلات ایجاد اشتغال روستایی در استان/ نظارت بر تسهیل ...
  • 2140 میلیارد ریال به اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ جذب یکهزار و 800 میلیارد ریال در رونق تولید د ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler