مشروح اخبار


» فراخوان جمع آوری نذورات مردم برای ایجاد موکب شهدای شهرستان کهگیلویه



مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه از فراخوان جمع آوری نذورات مردم برای ایجاد موکب این شهرستان خبر داد.

به گزارش راک نیوز، سید خدایار زینی پور مسئول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت،گفت:همه ساله در ایام منتهی به اربعین حسینی، زائران و عشاق ثارالله مسیر نجف تا کربلا را به عنوان یک سنت حسنه با پای پیاده طی می‌کنند.

وی افزود؛در طول مسیر هم موکب هایی هستند که زائران می توانند در آنجا استراحت کنند.

زینی پور گفت؛معنی لغوی موکب دسته ، حركت دسته جمعي ، راهپيمايي ، كاروان ، قافله ، مسير است.

وی با بیان اینکه در سال 96 اولین موکب را ایجاد کردیم،اظهارکرد:موکب هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه در ایام اربعین حسینی و در اولین سال خود از ۵۰۰ هزار زائر عتبات عالیات استقبال و پذیرایی کرد.

زینی پور در ادامه افزود :این موکب در مسیر بیش از 9 استان به نام‌های خراسان جنوبی، سیستان و‌بلوچستان، کرمان،یزد، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، هرمزگان، تهران و اصفهان و کشورهای پاکستان،افغانستان و هندوستان می باشد.

مسول موکب شهدای شهرستان کهگیلویه از خیران،مردم دلسوختگان حسینی خواست تا نذورات خود را به شماره حساب هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه(1711541424473 نزد بانک انصار) واریز نمایند.

وی همچنین در ادامه افزود؛کسانی هم که نذورات غیر نقدی دارند می توانند در آدرس دهدشت -ابتدای خیابان سپاه، درمانگاه شهدای کهگیلویه تحویل بدهند.

زینی پوربا بیان اینکه  خدماتی کامل در این موکب حضور دارند، تصریح کرد: تمامی هزینه ها در این موکب ها از نذورات مردمی است که سال گذشته هم به حساب هیات رزمندگان اسلام شهرستان واریز شد.


آدرس موکب شهدای شهرستان کهگیلویه:کیلومتر 55 جاده ارتباطی دهدشت به بهبهان-نرسیده به سه راهی روستای گرمز -سمت چپ-جنب رستوران صدف


برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09171484436 یا 09215771934 تماس حاصل فرمائید.



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1397 01:58



» اخبار مرتبط:

  • خدمات رسانی به بیش از 200هزار زائر اربعین حسینی توسط موکب پذیرایی هیات رزمن ...
  • ویژه برنامه‌های اربعین حسینی در موکب طریقه الکربلا گچساران برگزار می‌شود+جز ...
  • زائران پاکستانی اربعین حسینی در موکب هیات رزمندگان اسلام شهرستان کهگیلویه پ ...
  • همگام با عاشورائیان در حماسه اربعین حسینی: موکب طریقه الکربلا گچساران فعالی ...
  • گچساران توقفگاه 60 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler