مشروح اخبار


» امام جمعه سوق : خیانت مسولان به مردم سوق نابخشودنی است /مدیرکل راه و شهرسازی استان توانایی جذب اعتبار برای تکمیل جاده سوق را ندارد



اگر نمیتوانید جاده را به شکل مطلوب به بهره برداری برسانید،حداقل یک باند این جاده را درست کنید،الان مشکل مردم جای دیگری است و دارند جاهای دیگری کار میکنند.


به گزارش راک نیوز:امام جمعه سوق در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه جاده ارتباطی سوق به دهدشت 14 سال است که نیمه کاره رها شده و مسولان در این مدت توانایی تکمیل 12 کیلومتر راه را نداشته اند ، گفت : مردم با فرهنگ و شهید پرور شهر سوق سال های سال است که منتظر تکمیل این جاده هستند و بی توجهی مسولان در این خصوص ، شرم آور است چرا که مسولان زیادی برای تکمیل این جاده وعده های دروغین دادند .

حجت الاسلام مهدی کیانی اصل ناتوانی مسولان برای جذی اعتبارات لازم و تکمیل این طرح را یاد آور شد و افزود : پس از وعده های دروغین زیاد مسولان ، قرار بود این جاده در هفته دولت به بهره برداری و در اختیار مردم قرار گیرد که این وعده نیز دروغ بوده و مردم از بی صداقتی مسولان کلافه شده اند .

وی گفت : این جاده 14 سال است که در حال کار بوده و مسولان نتوانسته اند 12 کیلومتر راه  را به پایان برسانند که این برای مسولان خجالت آور است چون در این 14 سال هزاران کیلومتر جاده ، بزرگراه و آزاد راه در کشور ساخته شده ، اما مسولان استان ما نتوانسته اند این مسیر کوتاه را تکمیل کنند .

کیانی اصل ادامه داد : مسولان استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند و میطلبد مسولان امنیتی و استاندار به این مساله ورود پیدا کنند تا مردم ولایتمدار سوق به خواسته خود برسند .

امام جمعه سوق با اشاره به اینکه اگر مسولان توانایی تکمیل این طرح را ندارند صادقانه به مردم اعلام کنند افزود : در جلسات متعدد از عملکرد مسولان دفاع کرده ام و اقدامات آنها را برای مردم توجیه کردم ، ولی مردم دیگر صبرشان تمام شده و گلایه های زیادی دارند و چندین بار خواستند از طریق قانونی حرف خود را بزنند .

حجت الاسلام کیانی اصل در ادامه افزود:اگر اقدامی ظرف این چند روزاز طرف مسولان صورت نگیرد ،پیامدهای ادامه ی این را باید خود مسولان متحمل شوند ، مردم دیگر صبرشان تمام شده است ،گلایه دارند و بارها خطاب به خود من گفتند به جای اینکه زبان گویای مشکلات ما باشید از وعده ی دروغین  مسولین دفاع کردید، دیگر نمیخواهم از وعده ی دروغین این مسولان دفاع بکنم.

کیانی تصریح کرد :اگر نمیتوانید جاده را به شکل مطلوب به بهره برداری برسانید،حداقل یک باند این جاده را درست کنید،الان مشکل مردم جای دیگری است و دارند جاهای دیگری کار میکنند.

 



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1397 14:18



» اخبار مرتبط:

  • واکنش فرماندار کهگیلویه به سخنان عدل هاشمی پور/یادواره شهدا جای این بحث ها ...
  • ملاقات عمومی فرماندار و مسولان شهرستان کهگیلویه با خانواده های معظم شهدا و ...
  • دیدار با خانواده ی شهید شمس الله آکده به مناسبت هفته دولت در شهرستان کهگیلو ...
  • انتقام گیری عجیب پیمانکار از مردم چرام بجای راه وشهرسازی !+تصاویر
  • معاون وزارت راه و شهرسازی:تکمیل جاده چرام به باباکلان 300 میلیارد ریال اعتب ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler