مشروح اخبار


» پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، هفته ایثار، شهادت و مقاومت را تبریک گفت.

به گزارش راک نیوز "در متن پیام دکترعلی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران سراسر شور و شعور هشت ساله دفاع مقدس،نماد غیرت، عزت،سلحشوری و خود باوری ملتی است که با اقتدار تمام در مقابل زیاده خواهی غرب و شرق ایستاد و در این راه برای دفاع از آرمانها و ارزشهای والای خود از هیچ کوششی دریغ نکرد و با بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات خود و اتکای به سلاح ایمان و باور حتی وجبی از خاک این میهن را از دست نداد.

 رزمندگان سلحشور و جان بر کف این مرز و بوم با حمایت مثال زدنی مردم جای جای خطه اسلامی و گذشتن از همه هستی خود و با حفاظت و حراست جانانه از مرزهای عزت و شرف، همچون نگینی درخشان بر سینه تاریخ می درخشند و پرچم عزت و سرافرازی شان بر بلندای جهان به اهتزاز درآمد.

این دفاع مقدس و پر افتخار  ملت ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی ها و جاه طلبی های دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان مزدورشان،در حقیقت توان ملی، اقتدار و عظمت ایران را به رخ جهانیان کشاند و باعث شد توطئه مشترک دشمنان برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور تبدیل شود.

این دوران یقینا برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان از آن یاد خواهد شد و در حافظه ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان، آغاز هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که سهم بزرگی در این دوران  پرافتخار داشتند و به  تناسب جمعیت بیشترین حضور را در صحنه  های جنگ به خود اختصاص دادند، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز استان تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ و بلند مرتبه پیروزی و سرافرازی ملت را در همه عرصه ها خواهان و خواستارم.

                                                                                                             

      علی محمد احمدی
   استاندار کهگیلویه وبویراحمد



تاریخ انتشار : 31 شهریور 1397 22:54



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت ...
  • فرزندان منطقه چاروسا در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بزرگی خلق کردند/ قلم به ...
  • پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر راتبر ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler