مشروح اخبار


» مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد



مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در این آیین با بیان اینکه قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی، کل کشور را برای حرکت به سمت استانداردسازی بسیج می‌کند، اظهار داشت:


به گزارش راک نیوز، آیین تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد در این آیین با بیان اینکه قانون تقویت و توسعه نظام استانداردسازی، کل کشور را برای حرکت به سمت استانداردسازی بسیج می‌کند، اظهار داشت: برای اجرای این قانون نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وحید مرندی‌مقدم افزود: تمام دستگاه‌ها موظف هستند هر تولید و فعالیتی که انجام می‌دهند بر اساس استاندارد باشد و سازمان استاندارد هم موظف شده بر امر استانداردسازی نظارت کند.
 
وی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از عدم توسعه و یا تنها راه رسیدن به توسعه پایدار این است که از مسیر استانداردها عبور کنیم، گفت: برای رسیدن به این هدف نیاز به تغییر و تحولاتی در ساختارها داریم که این تغییر و تحولات شروع شده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با بیان اینکه موضوع استاندارد در کشور و استان‌ها در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: جایگاه سازمان استاندارد حاکمیتی است و باید تقویت شود.

عزیز فیلی با بیان اینکه زمانی یک کالا برای ما قابل استفاده است که دارای مهر استاندارد باشد، افزود: سازمان استاندارد می‌تواند در مبحث کنترل کیفی، تولید انواع مصالح ساختمانی، مواد غذایی و در ابعاد مختلف جامعه موثر واقع شود. 

وی عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود وسعت کم به لحاظ نفت و گاز، صنعت گردشگری و صنعت ساختمان در جایگاه بالایی قرار دارد و بر این اساس باید تلاش شود روز به روز جایگاه استاندارد در آن تقویت شود.

مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین اظهار داشت: برای تحقق اهداف و برنامه‌ها در حوزه استاندارد نیازمند همکاری و همدلی مدیران اجرایی و مدیران واحد‌های تولیدی استان هستیم.

به گزارش راک نیوز، در پایان این آیین، از زحمات مهدی متقیان مدیرکل سابق استاندارد کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و بهمن رحمتی به عنوان مدیرکل جدید منصوب شد.



تاریخ انتشار : 4 مهر 1397 23:09



» اخبار مرتبط:

  • مدیر کل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • غیر استاندارد بودن 65 درصد وسایل شهربازیهای کهگیلویه و بویر احمد
  • انتصاب یک مدیرکل جدید در کهگیلویه وبویراحمد
  • طلای 14 عیار در راه است !
  • مدیرکل استاندارد فارس معارفه شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام