مشروح اخبار


» واکنش عجیب روشنفکر به حادثه بیمارستان امام سجاد / جناب نماینده خودتان" خداترس " هستید؟



یا حتی تعدادی " خدا ترس و خبره " در این استان غنی از کارشناس و متخصص پیدا نمی شود که نماینده بویراحمد و دنا دست به دامان " غیربومی ها " شده است ؟

واکنش نماینده بویراحمد و دنا به حادثه انفجار کپسول آتش‌نشانی در بیمارستان امام سجاد یاسوج در نوع خود عجیب و خودزنی است ! 

به گزارش " راک نیوز،  "مهدی روشنفکر " در تذکری به مسئولان وزارت بهداشت در صحن علنی مجلس گفته است: حادثه روز جمعه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ انفجار کپسول آتش‌نشانی در سالن انتظار بخش آی‌.سی‌.یو بیمارستان امام سجاد یاسوج یک کشته و هشت مصدوم برجای گذاشت.
ضروری است در این زمینه کمیته‌ای جهت پیگیری با حضور کارشناسان خبره و خداترس غیربومی در استان تشکیل شود تا مقصران یا مقصر این حادثه تلخ بدون ملاحظه شناسایی و برخورد شود.
در ادامه این تذکر آمده است: امیدوارم به جای تسلیت به خانواده متوفی و دلجویی، به پیگیری تا حصول نتیجه اطمینان دهید.
**
درخواست روشنفکر برای تشکیل کمیته ای با حضور کارشناسان خبره و خدا ترس غیربومی نشان دهنده عصبانیت افراطی وی بیشتر به علت عزل رئیس سابق دانشگاه است تا دلسوزی برای آسیب دیدگان این حادثه ! 
خوب است نماینده بویراحمد و دنا که افتخاری معلمی و تربیت و تعلم را برعهده داشته اند درباره کارشناسان خبره و خداترس غیربومی بیشتر توضیح دهند . آیا از منظر اصول تعلیم و تربیتی که ایشان با حضور در کمیسیون آموزش مجلس در حال برنامه ریزی و تصویب قوانین کلان کشوری برای این عزیزان هستند کارشناسان بومی در استان کهگیلویه و بویراحمد ، " خداترس و خبره " نیستند ؟
یا حتی تعدادی " خدا ترس و خبره " در این استان غنی از کارشناس و متخصص پیدا نمی شود که نماینده بویراحمد و دنا دست به دامان " غیربومی ها " شده است ؟
جناب روشنفکر شایسته است بفرمایند آیا این موضع گیری  از روی "خداترسی " بوده یا " حب دنیا و جاه " ؟! از خدا بترس !



تاریخ انتشار : 21 فروردین 1399 12:54



» اخبار مرتبط:

  • این طرح تا اطلاع ثانوی تمدید شد
  • ایران خودرو در یاسوج توسط افراد ناشناس به رگبار بسته شد+تصاویر
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه خبرداد: دستگیری سارق دوربین های مدار بسته در دهدشت
  • عزل یک مدیر کل در کهگیلویه وبویراحمد+عکس
  • کدام سیم کارت‌ های اعتباری به صرفه‌ ترند؟
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler