مشروح اخبار


» خدمات سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان همواره رو به رشد بوده است



مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : خدمات سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران همواره رو به رشد بوده است .


به گزارش راک نیوز؛عباس نورمحمدی در جمع اعضای کانون بازنشستگی و جمعی از بازنشستگان شهرستان بویراحمد اظهار داشت : تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه ای است و بدون وابستگی به بودجه و منابع دولتی فعالیت می‌کند.






 






 





وی اظهار داشت : جامعه به دانش و تجربه های فراوان بازنشستگان نیاز دارد و بدون توجه به ارزش این تجربه ها و اتکا به دانش گذشتگان به رشد و تعالی دست نمی یابد. در تصمیم گیری های سازمان حتما از تجربه و دانش بازنشستگان و پیش کسوتان استفاده و به راهکارهای ارایه شده و پیشنهادهای آنان توجه می شود .

نورمحمدی گفت : بیمه شدگان و مستمری بگیران صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند و توجه به خواست های آنان به ویژه در حوزه حقوق و مستمری همواره از اولویت های سازمان است ؛ به طوری که در طول چهار پنج سال گذشته حقوق و مستمری آنان حدود دو برابر افزایش یافته است.

وی افزود: کانون های بازنشستگی برای پی گیری خواسته ها و مسایل و مشکلات بازنشستگان شکل گرفته اند و با توجه به شناختی که از مسایل این عزیزان دارند ، می توانند با سازمان تامین اجتماعی برای حل این مشکلات و برآوردن انتظارات آنان کمک کنند و تا کنون هم در این زمینه مشارکت و همکاری مطلوبی داشته اند .

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نشاط و امید را لازمه دوران بازنشستگی بیان کرد و افزود : سازمان تامین اجتماعی به شادابی و سلامت جسمی و روحی بازنشستگان توجه جدی دارد و برگزاری همایش های پیاده روی و المپیادهای ورزشی در رشته های گوناگون، انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه و موفق در زمینه های ورزشی، علمی و فرهنگی و تربیت فرزندان شایسته و هم چنین تهیه و توزیع بروشورهای آگاهی رسانی در حوزه سلامت جسمی از جمله اقدامات سازمان در این راستا به شمار می رود .

گفتنی است 97هزار و 767 بیمه شده اصلی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی این استان نیز 12 هزار و 98 خانوار است.

ماهانه به طور میانگین حدود 270 میلیارد ریال توسط تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مستمری، بیمه، درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیر، اعطای بن، عیدی و عائله مندی به هزینه کفن و دفن مستمری بگیران هزینه می شود.

بیش از 43 درصد جمعیت حدود 713 هزار و 52 نفر این استان معادل 320 هزار نفر زیر پوشش تأمین اجتماعی استان است.

طبق آمار سازمان تأمین اجتماعی هم اکنون افزون بر 53 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش حمایتی سازمان تأمین اجتماعی است که این رقم در کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد کمتر از نرخ کشوری است.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 14 مهر 1397 11:28



» اخبار مرتبط:

  • همزمان با ٢٥ ذی حجه؛پیاده روی خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در یاسوج بر ...
  • کارت جایگزین دفترچه تأمین اجتماعی درکهگیلویه وبویراحمدمی شود/جزییات
  • پرداخت ماهانه 261 میلیارد ریال مستمری به بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ه ...
  • افزایش یکصدهزار تومانی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler