مشروح اخبار


» فرماندار گچساران هفته ناجا را به کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفت+متن پیام



فرماندار گچساران با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان و جهادگران عرصه نظم و امنیت تبریک گفت.


به گزارش روز یکشنبه راک نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری گچساران در پیام عبدالرحیم رحیمی به این مناسبت آمده است:
قال رسول ا... صلی الله علیه و آله وسلم: نعمتان مجهولتان الصحه و الاما

در ادامه این پیام آمده است:هفته نیروی انتظامی تجلي اقتدار و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است چرا که نیروی انتظامی حافظ امنیت و نظم پایدار کشور است.
فرماندار گچساران هفته ناجا را به کارکنان نیروی انتظامی تبریک گفت+متن پیام

در بخش دیگری از این پیام آمده است:نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر، قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده‌اند.

در قسمت دیگری از پیام فرماندار گچساران آمده است: امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران ، مرهون تلاشها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کردند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده  و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می کنند.

رحیمی در ادامه پیام خود اورده است:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء نیروی انتظامی و عرصه امنیت و تشکر از زحمات این عزیزان جان بر کف در راه امنیت و آرامش جامعه ، هفته نيروي انتظامي که تجلي اقتدار و عزت و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است را به ملت سلحشور و شهيد پرور ايران اسلامي و مردم غيرتمند و متدين و ولايتمدار شهرستان گچساران و بويژه تلاشگران در مجموعه بزرگ نيروي انتظامي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان مظهر اقتدار نظام ناميده شده اند را تبريک عرض مینمایم.

فرماندار گچساران در پایان پیام خود آورده است:امیدوارم این عزیزان زحمتکش با توکل به خداوند متعال و در سایه ی ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان موفق باشند.

گفتنی است 14تا 20 مهر ماه هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 15 مهر 1397 09:01



» اخبار مرتبط:

  • توقیف بیش از 3هزار موتورسیکلت / افزایش 88 درصدی جمع آوری انواع سلاح در گچسا ...
  • پیام شهردار دوگنبدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی
  • پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی+متن پیام
  • پیام فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت آغاز هفته دولت
  • درپیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است :نیروی انتظامی نماد اقتدار و ج ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام