مشروح اخبار


» همایش ملی مبارزه با موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین همایش ملی مبارزه با موادمخدر سوم آبان ماه در یاسوج خبر داد.


به گزارش راک نیوز؛سیدمحمدکاظم نظری در نشست شورای سیاست گذاری مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: این همایش ملی فرصت خوبی برای معرفی استان، دسترسی به آخرین روش ها برای کمک به پیشگیری اولیه، ثانویه به اعتیاد و مبارزه و مقابه با عرضه کنندگان مواد مخدر وعلمی شدن مبارزه با این آسیب اجتماعی است.
همایش ملی مبارزه با موادمخدر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

نظری با بیان اینکه، دستگاه های فرهنگی از این فرصت برای معرفی و توانمندی های استان نهایت استفاده و بهره لازم را داشته باشند، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که برای برگزاری این همایش ملی تعهداتی را پذیرفته اند به موقع و به خوبی به آن عمل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تاکید کرد: اجرای برنامه های محلی و بومی و حضور هنرمندان برجسته و ورزشکاران مدال آور ملی در این همایش مدنظر باشد و برای اطلاع رسانی پیش و حین برگزاری همایش برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت: اولین همایش ملی مبارزه با مواد مخدر در استان آبان ماه به مدت سه روز و روزهای ۲۲ تا ۲۴همین ماه در محل هتل آزادی یاسوج برگزار می شود.

سیدناصر رضایی افزود: در این جشنواره میزبان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر کشور، صاحب نظران، ورزشکاران مدال آور، هنرمندان و بزرگان حوزه فرهنگی و اجتماعی که به عنوان گروه مرجع در این حوزه مطرح هستند، خواهیم بود.

وی اظهار داشت: این همایش که بیشتر جنبه علمی، آموزشی و تبادل تجربیات دارد، تعداد ۴۰ نفر از سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در سطح ملی حضور دارند و در کارگاه آموزشی این همایش مربیانی از کشور آموزش های لازم را ارائه می دهند. 

به گفته رضایی در حاشیه این همایش ملی برنامه های جانبی مختلفی برگزار می شود، این برنامه ها در خصوص آداب و رسوم محلی و توانمندی ها و دست یافته های تشکل های استان که در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند به نمایش گذاشته می شود.

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخش قبل و حین برگزاری این همایش ملی تاکید کرد.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1397 09:22



» اخبار مرتبط:

  • معاون سیاسی استاندارکهگیلویه و بویراحمد: برنامه مدونی برای پیشگیری از اعتی ...
  • معاون سیاسی، اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:کاهش 12درصدی شتاب ...
  • فعالیت 24 کمپ ترک اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد
  • چنددرصد دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدتجربه مصرف موادمخدر دارند
  • رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :انهدام 57 باند ت ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler