مشروح اخبار


» اقدام شایسته مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه بویراحمد



دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات عامه مراجعه کنندگان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها قطعا اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد می کند و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات عامه مراجعه کنندگان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها قطعا اثرات مثبتی را در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد می کند و روند کارها را تسریع و بهبود خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از ممسنی دراستان فارس ؛ بنابر شنیده های خبرنگار این رسانه هفته گذشته خانواده ای از روستای ده نواز روستا های توابع شهرستان رستم در استان فارس و البته هم مرز با استان کهگیلویه وبویراحمد که برای انجام معاینات پزشکی قانونی جسد فرزند خود مجبور شدند بجای انتقال جسد به شیراز به پزشکی قانونی شهرستان گچساران در استان کهگیلویه وبویراحمد انتقال بدهند از اقدامات صورت گرفته در این مرکز توسط مدیرکل پزشکی و قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد قدردانی نمودند.

براساس این گزارش یکی از بستگان متوفی به خبرنگار ما گفت : در روز مراجعه به پزشک قانونی علاوه بر پرونده ما دو پرونده جسد برای کالبد شکافی مراجعه کرده بودند که در آن روزبنا به گفته مراجعه کنندگان یک پزشک در گچساران مشغول به انجام کاربوده و درحالیکه امکان داشت مراحل بررسی پرونده ما به ساعات آخر اداری و یا روز بعد موکول شود اما فرد محترمی که گفته می شددکترامینی مدیرکل پزشک قانونی استان بود و برای بازدید از مرکز شهرستان گچساران به آنجا سفر کرده بود پس از توضیحات همراهان خودش شخصا کارهای مربوط به کالبد شکافی جسد این خانواده را برعهده گرفت و درهمان ساعات کارما صورت پذیرفت.

این فرد درادامه افزود: علیرغم اینکه ما در آن روز داغدار از دادن جوان عزیزی بودیم اما لازم دانستیم براساس وظیفه انسانی خود و آیه شریفه "من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق" قدردانی از مردمی بودن این مدیررا بجا آوریم.

به گزارش راک نیوز : دکتر کامروز امینی مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد که مجموعه تحت مدیریت وی در جشنواره شهید رجایی در هفته دولت با کسب برتری در شاخص های اختصاصی بعنوان سازمان نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.



تاریخ انتشار : 28 مهر 1397 21:26



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل پزشکی قانونی استان: رشد ۸.۳ درصدی همسر آزاری درکهگیلویه وبویراحمد!
  • مراجعه بیش از 24 هزار نفر به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش مراجعه کنندگان سقط درمانی به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد
  • محکومیت سه پزشک در کهگیلویه و بویراحمد / با موضوع قصور پزشکی
  • شهرستان بویراحمدبابیشترین پرونده نزاع در پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler