مشروح اخبار


» معاون عمرانی استاندار گفت : اجرای بالغ بر ۲۶۲۰ پروژه استانی و ملی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد



معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای بالغ بر ۲۶۲۰ پروژه استانی و ملی در سطح استان خبر داد.

به گزارش راک نیوز، عزیز فیلی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: خرید دو دستگاه ژنراتور برق برای این بیمارستان نیز عملیاتی شده و اقدامات برای بارگیری آن به سمت استان انجام شده است.

فیلی تصریح کرد: تلاش می شود در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل ۱۰۰ درصدی تجهیزات و بهره برداری از بیمارستان اقدام شود.

فیلی با تاکید بر اینکه بهره برداری از پروژه مشروط به تکمیل کامل و تجهیز بیمارستان است، ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد که بهره برداری از این بیمارستان تا قبل از دهه فجر سال جاری عملیاتی شود.

فیلی با اشاره به اجرای بالغ بر ۲۶۲۰ پروژه استانی و ملی در سطح استان، ابراز داشت: مجموع تعهدات این پروژه ها بالغ بر ۲۲۸۰ میلیارد تومان است.

فیلی تصریح کرد: مهمترین پروژه های ما در حوزه حمل و نقل جاده ای، بهداشت ودرمان، آب و خاک، گردشگری، عمران شهری و روستایی، انرژی و فرهنگ و مذهب است.

فیلی ابراز داشت: اولویت اول ما تکمیل و بهره برداری از راه های ارتباطی استان است و در مرحله دوم محور فعالیت فصل آب بوده و فصل گردشگری نیز از دیگر محورهای اولویت بندی شده در استان است.

معاون عمرانی استاندار گفت: در راستای اجرا و تحقق برنامه های آمایش، توسعه زیرساختی در بخش های مختلف هدفگذاری شده است.

فیلی افزود: رشد و ارتقای زیرساخت ارتباطی از مهمترین محورهای توسعه است و حمل و نقل جاده ای نیز از اولویت ها قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه پروژه ها در استان اولویت بندی شده و نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها اقدام خواهد شد، تصریح کرد: در حوزه عمرانی بالغ بر ۳۲ کارگروه، ستاد، کمیسیون و ... در استان پوشش های لازم را انجام می دهند و برنامه هایی نیز در این راستا عملیاتی می شود.

فیلی با تاکید بر تحقق توسعه استان بر پایه ظرفیت های آن، اظهار کرد: استان در بخش های مختلف مانند گردشگری و انرژی ظرفیت های بسیار بالایی دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

فیلی با اشاره به زلزله ۵.۲ ریشتری شهر یاسوج و خسارت ناشی از آن، ابراز داشت: با رایزنی ها و اقدامات انجام گرفته ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بازسازی و تعمیر اساسی واحد های آسیب دیده ناشی از زمین لرزه تخصیص یافت و دولت نیز ۳۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض در این راستا اختصاص داد.

معاون عمرانی استاندار گفت: اقدامات لازم برای تحقق عملیات بازسازی و تعمیر واحد های آسیب دیده اجرایی و عملیاتی می شود.

فیلی با اشاره به اهمیت ساماندهی رودخانه بشار، ابراز داشت: کشت محصولات پر مصرف در حاشیه بشار و مناطق مشخص شده ممنوع شده است و کشت جایگزین در این مناطق هدفگذاری خواهد شد.

فیلی افزود: همچنین بر اثر موارد مختلف ضربات و آسیب های زیادی به بشار وارد شده و برنامه ریزی برای ساماندهی رودخانه بشار در محورهای مختلف انجام خواهد شد.

فیلی به موضوع مدیریت منابع و تامین آب در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار شهر یاسوج، مادوان، باشت و دیشموک با تنش آبی روبه رو هستند که برنامه ریزی برای رفع مشکلات و تامین آب مناسب با تعریف چند پروژه و مدیریت منابع آبی انجام شده است.

وی افزود: برنامه ریزی های تامین آب به شکل میان مدت و بلند مدت نیز هدفگذاری شده و پروژه سد تنگ سرخ پوشش بلند مدت چندین منطقه از استان را خواهد داشت.
معاون عمرانی استاندار گفت : اجرای بالغ بر ۲۶۲۰ پروژه استانی و ملی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد



تاریخ انتشار : 2 آبان 1397 13:26



» اخبار مرتبط:

  • 22 هزار میلیارد ریال برای توسعه استان هزینه می ‌شود/2 هزار پروژه عمرانی در ...
  • بیمارستان ۲۸۳ تختخوابی یاسوج مهر ماه امسال افتتاح می شود
  • 320 پروژه عمران شهری و روستایی در سطح استان در دست اقدام است/عملیات اجرایی ...
  • معاون استاندار: مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد با عبور از حاشیه‌ها میسر است
  • بهره‌برداری از مخزن 2500 مترمکعبی بنسنجان و 6 طرح آبرسانی شهر یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام