مشروح اخبار


» اعطای مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2



مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص مشوق های ویژه برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2 خبرداد و گفت: شهرک صنعتی دهدشت 2 ظرفیتی بالقوه و بی نظیر برای تولید و اشتغال جوانان در سطح استان می باشد .

به گزارش راک نیوز , سیدهاشم موسوی سرپرست شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهرک‌های صنعتی شهرستان کهگیلویه با اشاره به ایجاد زیر ساخت‌ها درشهرک‌های صنعتی این شهرستان گفت: زیرساخت‌ها در در فاز توسعه شهرک صنعتی دهدشت1 و همچنین در شهرک صنعتی دهدشت 2 برای جذب سرمایه گذار فراهم است شهرک صنعتی دهدشت1و2 که می توان آن را گنج و کلید توسعه صنعتی شهرستان نامید، لازمست سرمایه گذاری مناسب به منظور توسعه این شهرک های صنعتی شتاب گیرد.

وی افزود: شهرک صنعتی دهدشت 2 که در جوار محور مواصلاتی جنوب شمال و جاده در دست احداث جدید اصفهان خوزستان و با توجه به نزدیکی به بنادر جنوب، دارای موقعیتی ممتاز و ظرفیت بالقوه و بی نظیر برای تولید و اشتغال جوانان مستعد درسطح استان و شهرستان می باشد.
موسوی ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۲ دهدشت، 62 هکتار مساحت دارد و از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.

وی بیان کرد: تاکنون طرح‌های احداث شبکه داخلی برق و آب و نیز خط انتقال و شبکه داخلی برق در این شهرک صنعتی انجام شده و شهرک دارای امکانات زیربنایی، برق‌رسانی، زیرسازی و سردرب ورودی و نگهبانی است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی با توجه به مزیت‌های آن، افق روشنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند و شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری از متقاضیان و سرمایه گذاران حمایت ویژه می‌کند.

موسوی از اعلام آمادگی این شرکت جهت نشست با حضور مسئولان و سرمایه گذاران محلی و بومی در خصوص رفع موانع، مشکلات و فعال سازی این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: نزدیکی به شاهراه استاهای فارس و خوزستان، اصفهان، وجود نیروی انسانی جوان و آماده به کار در جوار شهرک صنعتی مهمترین مزیت این شهرک صنعتی است.
اعطای مشوقهای ویژه برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی دهدشت 2



تاریخ انتشار : 5 آبان 1397 22:50



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت 4 شهرک و ناحیه صنعتی در گچساران و باشت/ ایجاد زیر ساخت مشوق اصلی سرم ...
  • شهرک صنعتی شیراز در آتش سوخت
  • مجتمع تفریحی، خدماتی و رفاهی "خان احمد" گچساران کلنگ زنی شد
  • طرح مطالعات مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی ˈخان احمدˈ باشت تکمیل شد
  • سید قدرت الله حسینی:صنعت گچساران در انزوا قراردارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام