مشروح اخبار


» دیودیده خبر داد: در۱۵ روز گذشته تعداد۳۰۷متخلف صنفی در کل استان شناسایی گردید.



رئیس صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی ۳۰۷ واحد صنفی متخلف  در ۱۵روز گذشته در استان خبرداد.

به گزارش راک نیوز ،داریوش دیودیده رئیس صنعت،معدن و تجارت استان با اعلام این خبر افزود: بازرسان طرح تشدید در سطح استان در ۱۵ روز گذشته از ۳۲۶۱ واحد صنفی تولیدی،توزیعی و خدماتی بازدید و بازرسی نمودند.

وی از شناسایی تعداد ۳۰۷ واحد صنفی متخلف خبر داد و گفت: با تشکیل فرم گزارش بازرسی با عناوین گرانفروشی،تقلب،کم فروشی،عدم درج قیمت برروی کالا،عدم صدور صورتحساب و... برای نامبردگان در قالب ۴۳۵ مورد تخلف و با ارزش ریالی ۴میلیارد و سیصد و شصت میلیون ریال ،تکمیل و برای صدور رای به شعبه های تعزیرات حکومتی ارسال شدند و بخشی از این پرونده ها در حال ارسال میباشد.

دیودیده بیان کرد: برحسب وظیفه و بصورت نوبه ای گشت های سیار با تعزیرات حکومتی و اتاق های اصناف برقرار بوده و تلاش بر کنترل بازار را داریم و در این امر خوشبین هستیم.

این مسئول اشاره کرد: بیشتر اقلام کالاهای بازار شهرهای استان از دیگر شهرهای همجوار تامین می شود ،بنابراین افزایش این گرانی ها چندان به شهرهای ما ربطی نداردضمن اینکه مجالی به سودجویان نخواهیم داد.

رئیس صنعت،معدن و تجارت در پایان توضیح داد: هم اکنون بازار ما نسبتا ارام و فراوانی کالا مشهود است درحالیکه روزانه انبارها و مراکز ذخیره کالاها توسط بازرسان صنعت،معدن و تجارت و اتاق های اصناف رصد و کنترل می شوند.

دیودیده خبر داد: در۱۵ روز گذشته تعداد۳۰۷متخلف صنفی در کل استان شناسایی گردید.



تاریخ انتشار : 6 آبان 1397 13:55



» اخبار مرتبط:

  • رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خبر دادمعرفی نانوایی‌های متخلف در کهگیلویه ...
  • متخلفان واحدهای صنفی گچساران 250 میلیون ریال جریمه شدند
  • هوشمندسازی بازرسی ها از بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 5570 تخلف در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف 200 تن کالای عرضه خارج از شبکه درکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر