مشروح اخبار


» مصدومیت۳۴نفردرتصادفات استان/ روز پرحادثه موتورسواران در کهگیلویه



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعته گذشته در استان ۳۴ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش راک نیوز ، جلال پورانفرد پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: طی روز گذشته، وقوع ۲۲ تصادف رانندگی در محورهای برون شهری و درون شهری استان ۳۴ مصدوم برجای گذاشت که از این تعداد مصدوم ۱۲ نفر مربوط به حوادث درون شهری بوده است.

پورانفرد با اشاره به برخی از تصادفات شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: عصر سه شنبه برخورد دو خودروی وانت نیسان و پژو در محور کاکان شش مصدوم برجای گذاشت.

مصدومیت ۹ نفر در تصادفات منطقه دشتروم

پورانفرد با بیان اینکه در جاده منصورآباد منطقه دشتروم نیز برخورد پراید با وانت ۵ مصدوم برجای گذاشت، خاطرنشان کرد: سه دستگاه آمبولانس برای پوشش امدادی این حادثه به منطقه اعزام شدند.

پورانفرد افزود: در منطقه تنگ کناره دشتروم نیز تصادف عابر پیاده گزارش شد که بیمار پیش از رسیدن نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، تصریح کرد: همچنین در محور تنگ کناره دشتروم تصادف پراید با پژو سه مصدوم داشت که خدمات رسانی توسط اورژانس انجام گرفت.

پورانفرد خاطرنشان کرد: تصادفات محدوده شهری شهرستان بویراحمد نیز سه مصدوم برجای گذاشت که پوشش خدماتی توسط نیروهای اورژانس اجرایی شد.

پورانفرد گفت: همچنین در شهرستان گچساران در منطقه خیرآباد برخورد خودروی پژو با راننده ماشین سنگین که از وسیله نقلیه خود پیاده شده بود، باعث مصدومین بسیار شدید راننده شد.

وی ابراز داشت: با اعزام نیروهای اورژانس، احیای قلبی بیمار انجام و فرد مصدوم به بیمارستان انتقال یافت که وضعیت این راننده نیز بسیار وخیم گزارش شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان گفت: واژگونی سمند نیز در منطقه امام زاده جعفر دو مصدوم داشت که یک مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و یک مصدوم در محل و به شکل سرپایی درمان شد.

پورانفرد افزود: همچنین تصادف یک خودروی پراید در منطقه شهری گچساران دو مصدوم داشت که یکی از مصدومان به شکل سرپایی درمان و مصدوم دوم به بیمارستان منتقل شد.

روز پرحادثه برای موتورسواران در کهگیلویه

پورانفرد به برخی از تصادفات شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و عنوان داشت: برخورد دو موتور سیکلت به یکدیگر در شهر دهدشت سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: واژگونی موتور سیکلت در قلعه رئیسی نیز یک مصدوم برجای گذاشت.

پورانفرد با بیان اینکه انحراف موتور سیکلت در شهر سوق نیز یک مصدوم داشت، گفت: برخورد پراید با عابر پیاده در شهرستان کهگیلویه منجر به مصدومیت عابر پیاده شد.

وی افزود: در مجموع این حوادث رانندگی در شهرستان کهگیلویه شش مصدوم را داشتیم که پوشش خدمات اورژانسی نیز داده شد.



تاریخ انتشار : 9 آبان 1397 12:06



» اخبار مرتبط:

  • لغزندگی جاده های کهگیلویه و بویراحمد 8 مصدوم در پی داشت
  • 13 مصدوم در 2 تصادف/برخورد وانت نیسان با پراید در سرفاریاب 9 مصدوم برجای گذ ...
  • حادثه مرگبار برای یک خانواده در محور یاسوج -سی سخت 4کشته وزخمی برجای گذاشت
  • راننده در آتش پراید سوخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler