مشروح اخبار


» خروس قندي



 
 
نويسنده : علي‌ودايع

 دنياي سياستمداران و ديپلمات‌هاي شيک‌پوش هم عالمي دارد! يک روز دشمن خوني با يکديگر هستند تاجايي که حذف رقيب را به هر طريق ممکن دنبال مي‌کنند و روزي ديگر رفيق شفق.

در اين ميدان هرکس قيمتي دارد اما گروه‌هايي هم هستند که با کمترين قيمت براي منافع خود تن به هر کاري مي‌دهند.

اين موضوع در چهارگوشه جهان، پنج قاره و چندين کشور مختلف موجوديت دارد.

مردم ايران اسلامي، گروهک منافقين را به خوبي مي‌شناسند؛ گروهي با مشي مسلحانه که پس از انقلاب 57 در ايران به دليل حذف از عرصه سياسي جمهوري اسلامي عليه مردم دست به اسلحه بردند و جان مردم غيرنظامي، سياستمداران و حتي نظاميان را در عمليات‌هاي مسلحانه و ترورهاي پراکنده گرفتند.

اين گروه در طول جنگ تحميلي دوشادوش نظاميان صدام حسين در مقابل سربازان وطن ايستادند و در بسياري موارد سعي بر سبقت از ارتش متهاجم عراق داشتند. بازجويي از سربازان ايراني، نيروي نفوذي در خطوط ايراني، شنود مکالمات و ترور فرماندهان جنگ نمونه‌هايي از وطن فروشي گروهک منافقين است.

در نهايت گروهک منافقين در عمليات مرصاد سنگين‌ترين ضربه را تجربه کردند، آنها در طول ديکتاتوري رژيم بعثي عراق در سرکوب شيعيان و کردها حضوري کليدي داشتند. منهاي آمار افرادي که در عراق توسط اين گروهک تروريستي کشته شدند در ايران حدود 17000 نفر، قرباني فعاليت‌هاي مسلحانه اين گروهک شدند.

در روزهايي که اين سربازان ارزان قيمت از اردوگاه اشرف رانده و از آغوش اروپا مانده‌اند، ايالات متحده براي دلجويي، نام گروهک‌ تروريستي منافقين را از ليست تروريست‌ها خارج کرده است.

گروه اتا که براي استقلال ايالات باسک مي‌جنگند و در طول 40 سال باعث کشته شدن حدود 820 نفر شده‌اند؛ با اين که چندين سال است اتا اسلحه خود را کنار گذاشته است و به مشي سياسي روي آورده‌اند، اما اين گروه همچنان يک گروه تروريست تلقي مي‌شود.

از هر زاويه که به عملکرد گروهک منافقين نگريسته شود سوال‌هاي جديدي شکل مي‌گيرد. گروهي که در هزار توي اطاق‌هاي تاريک تودرتو دست به هرکاري مي‌زنند؛ برداشتن رحم زنان، جدا کردن فرزندان اعضاي گروه براي تشکيل ارتش آرماني، پولشويي، موضوعات جنسي و... همه وهمه اين گروه را با بحران مشروعيت درون گروهي مواجه کرده است.

ما ايراني‌ها بعضا دچار حافظه تاريخي ضعيفي هستيم، همانند آن که امروز برخي سياستمداران ايراني فراموش کرده‌اند روس‌ها در کنار بريتانيايي‌ها عليه منافع سرزمين پارس چه جنايت‌هايي مرتکب شده‌اند.

نبايد فراموش کنيم که گروهک تروريستي منافقين هويت ملي و حيثيت خود را به يک خروس قندي صدام‌حسين فروختند تا امروز پس از مرگ ديکتاتور ديروز عراق، شيريني آن روزها طعم زهر بگيرد.

اگرچه منافقين با بحران شديد مشروعيت و مقبوليت دست به گريبان هستند اما همه معاندين در کنار هم، چشم اميد به بحران اقتصادي، فقر و گراني دوخته‌اند. اگر چه ايالات متحده تحريم‌هاي جديدي عليه تهران وضع کرده است اما جمهوري اسلامي حدود 34 سال است که انواع تحريم‌ها را تجربه کرده است اما به راستي آيا فشار اقتصادي و مالي که کشور امروز متحمل مي‌شود از روزهاي دفاع مقدس بيشتر است؟ آيا مسوولين، ماجراي جنگ نفت‌کش‌ها را فراموش کرده‌اند؟

قابل توجه پاستورنشيناني که در 14 شهريور 1391،دلار 3000 توماني را جنگ رواني خوانده بودند است که دلار از 3450 تومان عبور کرده است و سکه با قيمت يک ميليون و سيصدوچهل و پنج هزار تومان، برق از چشمان مردم برده است. در کشورهاي مختلف جهان، مسوولين اقتصادي به تشريح آنچه که رخ مي‌دهد مي‌پردازند و در مقابل مردم پاسخگو هستند.

اين افزايش قيمت ارزهاي خارجي و افول ارزش پول ملي ايران، زنگ خطري است که اگر جدي گرفته نشود مي‌تواند تبعات جدي داشته باشد. گراني دلار موج افسار گسيخته گراني را به اژدهايي بدل مي‌کند که زندگي مردم را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.

آيا موضوع ارز و سکه آنقدر مهم نبود که مجلس شوراي اسلامي تعطيلات دوره‌اي خود را لغو کند و به بررسي موضوع بپردازد.

اين روزها، بازار شايعات آنچنان داغ است که هرکس چشم‌انتظار اتفاقي خاص در کنار دلار و طلا است. آيا دست‌هاي پنهان و آشکار براي منافع سياسي و اقتصادي با قيمت‌ها اين گونه بازي مي‌کنند؟!

همه بايد بدانند خورشيد، براي هميشه پشت ابر نمي‌ماند و همه چيز روشن خواهد شد و آن روز ماجراي جديد خروس‌قندي علني مي‌شود.

در اين ميان برخي بر سياست ناديده گرفتن موضوع دلار و سکه تاکيد مي‌کنند اما خلاء خبري در نهايت افکار عمومي مردم ايران اسلامي را به عرصه يکه‌تازي رسانه‌هاي بيگانه و معاند تبديل مي‌کند که اخبار يکسويه را در نبود اطلاعات از منابع داخلي، شايعه‌پراکني مي‌کند.




تاریخ انتشار : 11 مهر 1391 10:29



» اخبار مرتبط:

  • لاريجاني در استانبول چه گفت؟
  • گزارش وزارت اطلاعات از وضعيت مخالفان نظام
  • گراني به صورت مردم سيلي مي‌زند
  • آقاي احمدي‌نژاد شما رئيس‌جمهور کشور هستيد!
  • رسانه‌اي که نمي‌داند رسانه است /چرا صدا‌و‌سيما برخی خبرها را دير متوجه مي ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler