مشروح اخبار


» عزاداری ۲۸ صفر در ۵ بقعه متبرکه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد



معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به صورت ویژه مراسم عزاداری ۲۸ صفر در ۵ بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تسلیت ایام حزن‌انگیز ۲۸ و ۲۹ صفر اظهار کرد: مراسم عزاداری رحلت جانسوز حضرت رسول الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در پنج بقعه متبرکه این استان برگزار شد.

وی گفت: همزمان با ۲۸ صفر و در دومین روز از هفته وقف مراسم رحلت رسول الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در سطح بقاع متبرکه استان برگزار شد.

این مسؤول ادامه داد: در روز ۲۸ صفر مصادف با رحلت پیامبر گرامی اسلام در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم عزاداری با حضور پرشور جوانان و سایر اقشار برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مراسم عزاداری پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در بقاع متبرکه امامزاده مختار (ع) ، امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج، بقعه متبرکه سید صفدر(ع) طولیان شهرستان کهگیلویه و حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه(س) شهرستان گچساران و بقعه متبرکه آقامیر(ع) شهر دهدشت بصورت خاص برگزار شد.

وی گفت: امامزاده شاخص برای مراسم عزاداری روز ۲۸ صفر امامزاده مختار(ع) شهرستان بویراحمد است.

حجت‌الاسلام مومنی شاد با بیان اینکه در این مراسم زیارت حضرت رسول(ص) قرائت شد ادامه داد: در حدیثی از حضرت محمد (ص) آمده است که فرمودند:«هر کس مرا زیارت کند چه در حال حیات و چه در حال ممات من در قیامت او را زیارت می‎کنم و او را از وحشت روز قیامت نجات خواهم داد».

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) با ترویج اخلاق و کردار کریمانه در طول نبوت خود موفق شدند دل‎های گمراه بسیاری را شیفته مکتب اسلام کنند افزود: ظهور اسلام در پرتو مجاهدت‌های نبی اسلام(ص) شکل گرفت که دستاوردهای بی‎شمار و پیشرفت‎های همه جانبه‎ای را نصیب بشریت کرد.



تاریخ انتشار : 16 آبان 1397 17:46



» اخبار مرتبط:

  • بازدید فرماندار شهرستان کهگیلویه از بقعه متبرکه امامزاده نورالدین (ع)
  • مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:از غباررو ...
  • استقبال از خادمان امام رضا (ع) در بقعه امامزاده جعفر (ع) گچساران
  • 296 بقعه متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد سیاه پوش شد
  • مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام