مشروح اخبار


» حاشيه‌ سازي یکی از مدیران در آستانه تغییر براي جانشين خود خبرساز شده



خبرنگاران مادر جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست:


زاک نیوز خبرنگاران مادر جریان پیگیری های خبری خود به زمزمه هایی برمی خورند که میهمان کردن خوانندگان به این شنیده ها خالی از لطف نیست:

  • نخست اینکه حاشيه‌ سازي یکی از مدیران در آستانه تغییر براي جانشين خود خبرساز شده است. گفته مي ‌شود این مدیر که پس از حدود 5 سال در آستانه تغییر می باشد و قادر به انتصاب گزینه موردنظرش نشده، فضاسازي و تخريب گزینه های جديد را در دستوركار قرار داده است. گويا همراه این مدیر، با وجود برگزاري جلسه هایی در وزارت خانه و مصاحبه با برخی گزینه ها، همچنان امیدوار به بقای مديركل حاضر هستند.
  • در صورت تصویب شورای شهر، تعطیلی پنجشنبه ها برای کارکنان شهرداری برمی گردد. در پی درخواست برخی از اعضای شورای شهر پیرامون ادامه تعطیلی پنجشنبه ها و رضایت مندی کارمندان، سرپرست معاونت مالی و اداری شهرداری گفته: با وجود فعال بودن واحدهای عملیاتی و اجرایی شهرداری نظیر آتش نشانی، آرامستان و... طی روزهای تعطیل، اما دفتر شهری استانداری بر بازگشایی شهرداری در این روز تاکید داشته است. از این رو لایحه ای پیرامون تعطیلی این روز غیر از واحدهای اجرایی و عملیاتی شهرداری بزودی به شورای شهر ارائه می شود.
  • نبود نفت سفید، بسیاری از شهروندان را در سرما دچار مشکل کرده است. شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور امسال از توزیع نفت سفید در مناطقی که لوله کشی گاز انجام شده خودداری می کند، اقدامی که ظاهرا با هدف بازگشت هزینه خطوط انتقال گاز و فروش نفت سفید به پالایشگاه ها جهت تامین سوخت هواپیما صورت می گیرد، اما مشخص نیست تکلیف مردمی که گاز لوله کشی هنوز وارد منازل شان نشده با این اقدام شرکت پخش چیست؟
  • شنیده شده پیگیری های خانواده 8 صیاد در بند کشور امارات به نتیجه رسیده و مقدمات انتقال جسد یکی از ملوان که در تیراندازی گارد ساحلی امارات جان باخت به کشور فراهم شده است. این حادثه حدود 2 ماه پیش برای لنجی که از اسکله جلالی خروج کرده بود رخ داد.
  • ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی پلیمر پادجم در منطقه ویژه پارس تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد. حدود ۲۲۰ داوطلب در قالب ۱۸ رشته و گرایش تحصیلی استخدام می شوند. زمان برگزاری آزمون در هفته دوم آذرماه می باشد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت WWW.PJPC.IRمراجعه کنند.
  • شنیده شده انتصاب سومین معاون فرماندار بوشهر دچار کش و قوس شده است. گویا اختلافاتی در این بین رخ داده و موضوع را زمان بر کرده است. براساس ساختار جدید، برخی از فرمانداری های استان از 2 به 3 معاون خواهند رسید و براین اساس معاون سیاسی و برنامه ریزی منفک می شود.
  • فردوسی پور به اعتراض یک بوشهری درخصوص پرداخت نشدن جایزه 300 میلیونی وی واکنش نشان داد. وی در برنامه 90 هفته پیش تاکید کرد: جوایز برندگان مسابقات پیش بینی جام جهانی در حال طی مراحل اداری است و قطعا از سوی اسپانسرهای آن برنامه پرداخت می شود، چه آنهایی که یک میلیون برنده شده اند، چه فردی که روز آخر برنده مبلغ بالاتری شد. اخیراً خبر اعتراض شهروند بوشهری نسبت به پرداخت نشدن جایزه 300 میلیونی وی توسط روبیکا (اسپانسر برنامه 2018) در خلیج فارس منتشر شده بود.
  • زمزمه تغییر در دانشگاه فرهنگیان بوشهر در شرایطی به گوش می رسد که گویا دو تن از نمایندگان استان به دنبال درخواست برخی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان به دنبال این موضوع هستند. ظاهرا پادرمیانی یکی دیگر از نمایندگان استان باعث تاخیر در تغییر مدیریت این دانشگاه است.
  • نحوه محاسبه کسر خدمت جبهه کارکنان دولت در مناطق عملیاتی اعلام شد. به گفته رییس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، طبق مقررات سند راهبردی رزمندگان، سوابق کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی یعنی تا ۲۷ مرداد ۶۷ برای انجام وظایف سازمانی خود در مناطق و شهرهای جنگی خدمت کرده اند، به عنوان سابقه جبهه محاسبه می شود و فرزندان این افراد می توانند از تسهیلات کسر خدمت استفاده کنند اما این تسهیلات شامل مناطق امنیتی درگیر نمی شود. گفتنی است در استان بوشهر شهرهای دیلم، گناوه، بوشهر و خارگ جزو مناطق عملیاتی دفاع مقدس محسوب می شوند.
  • فرهاد قلی‌نژاد مدیرکل محیط زیست استان بوشهر شد. وی ماه پیش به عنوان سرپرست این اداره منصوب شده بود.
  • پل عابر پیاده شهرک نیایش معطل معاونت عمرانی استانداری بوشهر است. یک منبع آگاه به «خبرنگار ما» گفت: شهرداری آماده اجرای پل عابر پیاده برای شهرک نیایش است، اما با وجود قول های اولیه، مجوزهای لازم توسط معاونت عمرانی استانداری در این خصوص صادر نشده که ضرورت تسریع در این مهم وجود دارد.
  • جیره بندی آب در بوشهر، تابستان و زمستان نمی شناسد! با وجود بارندگی و عبور از التهاب تابستان، اما نوبت بندی آب همچنان ادامه دارد، حتی این وضعیت تشدید شده و ساعات ذخیره آب کاهش یافته است.
  • حقوق نیروهای منطقه ویژه پارس گرفتار طلب تامین اجتماعی شده است. اخیراً حساب سازمان منطقه ویژه پارس بدلیل بدهی به تامین اجتماعی مسدود شده و همین موضوع باعث عدم پرداخت حقوق نیروهای پیمانی شده، این در شرایطی است که تا قبل از مسدود شدن حساب، حقوق نیروهای رسمی و قرارداد مستقیم واریز گردید. در شرایطی که پیمانکاران باید توانایی پرداخت حداقل حقوق دو ماه پرسنل تحت پیمان خود را بدون اتکا به سازمان داشته باشند، این موضوع برای نیروهای پیمانی خصوصاً در بخش حراستی مشکل ساز شده است.
  • سفر اروپایی مدیرکل آموزش و پرورش استان و رییس شهرستان بوشهر با هزینه شرکت پلیمر ابهاماتی در پی داشته است. سایت صدای معلم با اشاره به تدریس مدیرکل در مرکز علمی کاربردی پلیمر با کد دیگر و در اختیار قرار دادن هنرستان حاج جاسم به این شرکت، خواستار ارائه توضیح آموزش و پرورش استان در این زمینه شده است.
  • بخشی از اختلاس میلیاردی شرکت نفت بوشهر برگشت. اولین بخش از وجوه پرونده تخلف مالی پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر معادل ۱.۲ میلیارد تومان به حساب صندوق دادگستری واریز شد. براساس اعلام دادستانی، رقم اختلاس در این شرکت 5.2 میلیاردتومان برآورد شده است.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1397 00:09



» اخبار مرتبط:

  • غیبت های یکی از اعضای شورای شهر وکنایه برخی همکارانش که به شوخی می گویند: ...
  • شنیدنی های هفته در بوشهر؛زمزمه دو معاون غیربومی برای استاندار/ خداحافظی با ...
  • درخواست نمایندگان استان فارس برای لغو مصوبه 50 درصدی مصوب نشد
  • حاشیه های خبری بوشهر درهفته ای که گذشت:ازمخالفت با نام گذاری امیرمحمد تا لغ ...
  • نام‌نویسی دادفر برای انتخابات مجلس/تبدیل آرامستان به فضای ورزشی/توقف انتقال ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler