مشروح اخبار


» پرداخت ۲,۶ میلیارد تومان برای فعالیت‌های عمرانی مددجویان



دو میلیارد و ۶۳۲ میلیون تومان برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در هفت‌ماهه سال جاری پرداخت شد.

به گزارش راک نیوز ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ارائه خدمات عمرانی به مددجویان و ساخت مسکن مناسب برای آنان است گفت: رفع مشکل مسکن مددجویان علاوه بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، آن‌ها را از بروز آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌کند.

وی بابیان اینکه به‌منظور توانمندسازی مددجویان ۷۳۰ مورد عملیات عمرانی در هفت‌ماهه سال جاری برای آن‌ها انجام‌شده است، افزود: در این زمینه دو میلیارد و۶۳۲ میلیون تومان برای اجرای فعالیت‌هایی ازجمله خرید و ساخت مسکن مددجویی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام، تعمیرات و بهسازی در مناطق محروم، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و سایر موارد هزینه شده است.

محبی تصریح کرد: در زمینه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ۵۰ مورد مسکن مددجویی روستایی و ۲۱ مسکن شهری بااعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری برای مددجویان ساخته‌شده و همچنین ۲۲ مسکن مددجویی شهری با هزینه ۷۵۰ میلیون تومان خریداری‌شده است.

وی از دیگر اقدامات عمرانی سال جاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را تعمیر، تکمیل و بازسازی ۴۰۶ مورد مسکن مددجویی بااعتبار ۳۶۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام و بیان کرد: تکمیل ۵۸ واحد مسکن نیمه‌تمام شهری با مبلغ۳۵۳ میلیون تومان و تکمیل ۶۶ واحد مسکن نیمه‌تمام روستایی بااعتبار ۱۵۷ میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در هفت‌ماهه امسال است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به ساخت و بهسازی ۱۰۶ سرویس بهداشتی بااعتبار ۱۵۶ میلیون تومان برای مددجویان به‌عنوان یکی دیگر برنامه‌های این نهاد در حوزه مسکن اشاره و افزود: طرح بازگشت به روستا و کمک به مددجویان برای جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است که در این خصوص در سال جاری۱۶ میلیون تومان برای یک مورد طرح بازگشت به روستا هزینه شده است.

محبی به مشارکت سپاه در ساخت مسکن و سرپناهی امن برای مددجویان مناطق محروم استان اشاره و تصریح کرد: در این زمینه ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی برای جامعه هدف این نهاد در روستاهای مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد به همت کمیته امداد و مشارکت سپاه فتح و بنیاد برکت در حال ساخت‌وساز است.



تاریخ انتشار : 21 آبان 1397 14:01



» اخبار مرتبط:

  • مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی ...
  • واگذاری حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کهگیلویه وبویراحمد/جزییات
  • در پنجمین روز از دهه فجر محقق شد؛ ایجاد ۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلوی ...
  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • ساخت و بهسازی 99 مسکن برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام