مشروح اخبار


» شناسایی و دستگیری متخلف شکار یک راس بز در خائیز



مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری متخلف شکار یک راس بز پس از ۲ ماه شکار خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، محسن جعفری نژاد بسطامی در رابطه با جزئیات خبر، افزود: اوایل مهرماه جاری محیط بانان منطقه حفاظت شده شهرستان کهگیلویه حین گشت و پایش ارتفاعات منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک چند گلوله می شوند.

جعفری نژاد بسطامی تصریح کرد: محیط بانان برای پیدا کردن متخلفین به دوربین کشی محل تیراندازی پرداخته که در این راستا ۳ نفر متخلف که بطور کامل خود را استتار کرده بودند و یک قبضه اسلحه جنگی داشتند، مشاهده شدند که متخلفین به محض شکار، لاشه را برداشته و از محل متواری می شوند.

مدیرکل محیط زیست استان به فاصله زیاد مکان استقرار محیط بانان تا محل شکار اشاره کرد و عنوان داشت: به علت فاصله زیاد، محیط بانان در ابتدا موفق به دستگیری متخلفین نشده، اما از تمام مراحل شکار فیلمبرداری کردند.

وی افزود: محیط بانان در دو ضلع منطقه جهت دستگیری متخلفین هماهنگ شدند اما آنها با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند.

جعفری نژاد بسطامی با بیان اینکه شناسایی هویت متخلفین ثبت شده در فیلم در دستور کار مسئولین محیط زیست شهرستان کهگیلویه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پس از ۲ ماه شکار، سرانجام با کمک دوستداران محیط زیست هویت احدی از متخلفین شناسایی و تشکیل پرونده نیز اجرایی و به مراجع قضایی ارسال شد.



تاریخ انتشار : 29 آبان 1397 12:16



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اداره محیط زیست شهرستان گچساران: شکارچیان متخلف در گچساران دستگیر شدند ...
  • شهادت دونفر از محیط بانان منطقه حفاظت شده گنو در استان هرمزگان +عکس
  • شناسایی شکارچیان متواری بز کوهی در پارک ملی دنا
  • دستگیری متخلفین شکار کل در پارک ملی دنا
  • دستگیری سه شکارچی همراه با چهار قطعه تیهو در گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر