مشروح اخبار


» سیاسی‌کاری در تغییرات مدیرتی دانشگاه آزاد نداریم



مسعودی‌اصل توسعه تحصیلات تکمیلی و کیفیت بخشی به واحدهای دانشگاه آزاد را از دیگر برنامه‌های ریاست جدید دانشگاه عنوان کرد و اذعان داشت: اصلاح هیئت‌های علمی و توانمندسازی آنها از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد است.

وی در ادامه سخنان خود به تغییر و تحولات دانشگاه‌های آزاد اشاره کرد و بیان داشت: این تغییرات امری طبیعی هستند


ایروان مسعودی‌اصل عصر سه‌شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد دهدشت اظهار داشت: یکی از نکات بارز و قابل تأمل در دانشگاه دهدشت وجود اساتید و کارکنانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در جهت اعتلای علمی این دانشگاه می‌کوشند.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اضافه کرد: دانشگاه آزاد با بیش از یک میلیون و 700 هزار دانشجو و بیش از 32 هزار اعضای هیئت علمی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

مسعودی‌اصل با بیان اینکه روند توسعه و دانشگاه با هم ارتباط تنگاتنگ دارند، تصریح کرد: توسعه پایدار جز با دانشگاه‌های کارآمد و پاسخگو اتفاق نخواهد افتاد.

وی بیان کرد: یکی از تحولات اساسی و مؤثر در دانشگاه آزاد ریاست جدید آن بود که سبب ایجاد روح جدید در این دانشگاه شد.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد به اجرای طرح آموزش عالی در دانشگاه آزاد اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این طرح رشته‌های تحصیلی هر دانشگاه بر اساس نیازسنجی، بازار کار و مزیت‌های نسبی هر شهرستان ایجاد و تقویت خواهند شد.

مسعودی‌اصل توسعه تحصیلات تکمیلی و کیفیت بخشی به واحدهای دانشگاه آزاد را از دیگر برنامه‌های ریاست جدید دانشگاه عنوان کرد و اذعان داشت: اصلاح هیئت‌های علمی و توانمندسازی آنها از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد است.

وی در ادامه سخنان خود به تغییر و تحولات دانشگاه‌های آزاد اشاره کرد و بیان داشت: این تغییرات امری طبیعی هستند.

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد با بیان اینکه خیلی‌ها سعی کردند این تغییرات را سیاسی جلوه دهند، تاکید کرد: ما به بیان قاطع هرگونه سیاسی‌کاری در  این تغییرات را رد می‌کنیم.

مسعودی‌اصل بیان کرد: مسئولان در نظام ما با تغییرات صرفا سنگر خدمتگزاری خود را تغییر می‌دهند و همه باید افتخار کنیم که سرباز نظام هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ملاک‌های ما برای انتخاب مدیران ملاک‌های مشخص است و توصیه ما به رؤسای جدید دانشگاه‌ها این است که با نمایندگان نظام اعم از نماینده ولی‌فقیه، استانداران و نمایندگان مجلس همکاری و هماهنگی داشته باشند چراکه بحث آموزش مقوله‌ای حاکمیتی است و این تعامل در نهایت به پیشرفت و توسعه دانشگاه‌ها منجر خواهد شد.



تاریخ انتشار : 12 مهر 1391 09:25



» اخبار مرتبط:

  • عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد
  • تودیع و معارفه معاونین دانشجویی و روسای قدیم و جدید دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد ...
  • نشست دبیر منطقه 16 با اساتید ،کارکنان وهیئت رئیسه دانشگاه آزاد دهدشت
  • رئیس دانشگاه آزاد گچساران پژوهشگر برتر منطقه 16 دانشگاه آزاد شد
  • شرایط جدید دانشگاه آزاد برای انتقالی ها
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler