مشروح اخبار


» چهارهزار قلم کالای ساخت داخل در نفت و گاز گچساران استفاده شد



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بیش از چهار هزار قلم کالای ساخت داخل تاکنون در تاسیسات و پروژه های این شرکت استفاده شده است.


به گزارش راک نیوز؛ هوشنگ صیدالی جمعه دوم آذرماه  در نشست خبری در حاشیه  دهمین نمایشگاه تجهیزات نفت و حفاری ساخت داخل در اهواز بیان داشت: این شرکت از سازندگان داخلی کشور حمایت همه جانبه ای دارد و در همین راستا بخش عمده ای از قطعات مورد نیاز شرکت از سازندگان ایرانی تامین شده است.
چهارهزار قلم کالای ساخت داخل در نفت و گاز گچساران استفاده شد

وی افزود: تکیه بر توانایی های شرکت های ایرانی یکی از اولویت های مهم این شرکت به حساب می آید و تلاش می شود با تامین قطعات و خدمات مورد نیاز از داخل کشور به تولیدکنندگان و صنایع استان بیش از پیش اعتماد شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران 9 مخزن از 28 مخزن در قالب قراردادهای عملیات محور مناطق نفت خیز جنوب را متعلق به نفت و گاز گچساران اعلام کرد و گفت: برای توسعه این مخازن پنج میلیارد دلار اختصاص یافته است که از این میزان یک میلیارد دلار آن متعلق به مخازن گچساران است و در این زمینه نیز به سازندگان داخلی توجه ویژه ای شده است.

صیدالی در بخش دیگری از این نشست به انجام 28 هزار مورد کار تعمیراتی در سطح تاسیسات این شرکت اشاره کرد و افزود: علاوه بر این 201 مورد اصلاحیه در واحدهای مختلف انجام شده و با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، حفظ تولید و محیط زیست تعداد 693 مورد رسیدگی توسط نظام مشارکت و مهندسی سیستم ها و نیز بهره وری پیرامون تاسیسات نفتی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از تولید نوعی پهپاد با کاربرد پایش خطوط لوله نفت و گاز در این شرکت خبر داد و افزود:این دستاورد سازندگان داخلی به زودی رونمایی می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای 16 مخزن در مدار است که عمده تولید نفت از مخازن گچساران ، بی بی حکیمه و رگ سفید-2 صورت می گیرد . مخازن بینک ، گلخاری، نرگسی ، چلینگر ، پازنان-2 ، منصور آباد ، سیاهمکان ، گرنگان ، سولابدر ، ‌ چهاربیشه ، رودک ، کیلورکریم و خویز نیز به ترتیب چهارمین تا شانزدهمین مخازن در مدار این شرکت محسوب می شوند .

در حال حاضر شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران مسئولیت تولید صیانت شده از 17 میدان نفتی با استفاده از 792 حلقه چاه ، 11 واحد بهره برداری و هفت واحد نمکزدایی را بر عهده دارد.

گفتنی است هم اکنون بیش از  ۷ هزار نفر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران فعالیت می‌کنند.

دهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ساخت داخل صنعت نفت و حفاری از یکم تا چهارم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برپا شده است.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید



تاریخ انتشار : 3 آذر 1397 08:40



» اخبار مرتبط:

  • خرید 3200قلم کالای ایرانی توسط شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران +جزییات
  • باهدف حمایت از تولید داخلی:تولید 2هزار قلم کالای مورد نیاز شرکت نفت گچساران ...
  • 2 واحد نمکزدایی در گچساران بهره برداری می شود
  • صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شد
  • سهم عمده ی نفت و گاز گچساران در تأمین درآمدهای اقتصادی کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام