مشروح اخبار


» موفقیت باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی



حمید حاجی نژاد این مراکز را شامل خوزستان،مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان و یزد عنوان کرد وگفت:ساختار سازمانی سایر مراکز نیز بصورت تدریجی و براساس عملکرد آنها در دراز مدت تغییر می کند.

ارتقاء ساختار سازمانی باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه وبویراحمد به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیراموراستانهای باشگاه خبرنگاران جوان کشوردرنشست شورای مدیران شبکه دنا گفت: بر اساس تصمیم سازمان صدا وسیما، از میان مراکز 32 گانه باشگاه خبرنگاران جوان کشور، ساختار سازمانی 5 مرکز به عنوان مراکز برتر، از مسولیت به مدیریت ارتقا یافته است. حمید حاجی نژاد این مراکز را شامل خوزستان،مازندران، کهگیلویه وبویراحمد، اصفهان و یزد عنوان کرد وگفت:ساختار سازمانی سایر مراکز نیز بصورت تدریجی و براساس عملکرد آنها در دراز مدت تغییر می کند. دکتر یوسف افشار نیا مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با تبریک این رخداد مهم به اهالی رسانه بویژه فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی استان به عملکرد موفق باشگاه خبرنگاران جوان استان اشاره کرد وگفت:قرار گرفتن این واحد خبری در میان مراکز برتر و درخشش در جشنواره های تولیدات مراکز در سنندج و شهرکرد و همچنین جشنواره ملی ایثار و شهادت به ترتیب برای گزارشهای همه آمدیم ،نامه سرگشاده یک بلوط و شهاب دنا تنها بخشی از این موفقیتهاست. کورش پسند مدیر باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تشریح عملکرد این مجموعه خبری طی 3 سال ونیم گذشته گفت:طی این مدت حدود 200 گزارش تولیدی خاص ومتفاوت در زمینه های مختلف در باشگاه خبرنگاران جوان استان تهیه و در شبکه های سراسری پخش شده است. در پایان این نشست از سوی مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد ، کورش پسند به عنوان مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان معرفی شد. گروه تحریریه راک نیوز این موفقیت را به مدیر اخلاق مدار جناب آقای پسند و سایر همکاران رسانه ای وی تبریک عرض می نماید.



تاریخ انتشار : 11 آذر 1397 17:43



» اخبار مرتبط:

  • درخشش صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره ایثار و شهادت/تصاویر
  • دوخبرنگار کهگیلویه وبویراحمدی در جمع برترین های کشور تجلیل شدند
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی جوان ترین مدیرکل ایران معرفی شد+عکس
  • رئیس باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد+10 انتصاب جدید درشبک ...
  • گزارش خبرنگار کهگیلویه ای برتر آسیا ،اقیانوسیه شد/"پسند" جهان پسند نوشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler