مشروح اخبار


» بازدید رئیس سازمان گردشگری کشور از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا در شیراز + تصاویر



علی اصغرمونسان رئیس سازمان گردشگری کشور که برای حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری پارس به شیراز سفر کرده بود از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا دیدن کردند.


 به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ رحمانی سرپرست استانداری فارس، امیری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری فارس و مهندس باقری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد و برخی مقامات استانی و محلی فارس رئیس سازمان گردشگری کشور را در بازدید از غرفه دال دنا همراهی نمودند.
در این بازدید مهندس باقری توضیحاتی در مورد چگونگی و ویژگی های این مجتمع مجهز و قابلیت های آن به رئیس سازمان گردشگری کشور ارائه نمودند.

بازدید رئیس سازمان گردشگری کشور از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا در شیراز + تصاویر

به گزارش راک نیوز ؛ مدیر این مجتمع اقامتی ،تفرحی با قدردانی از همکاری مهندس باقری در فراهم شدن زمینه حضور دراین نمایشگاه در تشریح جغرافیای مجتمع اقامتی دال دنا گفت:این مجتمع تفریحی در دامنه دنا در مساحتی در حدود7هزارمترمربع و با 4 هزار متر مربع زیربنا دارای بخش های خدماتی متخلفی از قبیل ساختمان VIP ، سویت های دوخوابه، رستوران و کافی شاپ و فاضی روباز بی نظیری می باشد.

به گزارش راک نیوز ؛ بنا به توضیحات مدیر مجتمع دال دنا ؛ یکی از بخش های مهم این مجتمع ساختمان وی آی پی است که جهت برگزاری مجالس ویژه ،خاص و همچین جلسات مهم قابلیت استفاده را دارد. 
بهشتی  هم چنین در توضیح سویت های دوخوابه مجموعه دال دنا گفت: این سوئیت ها بسیار لوکس طراحی شده اند و از نظر برخورداری از سخت افزاری و رفاهی این سویت ها شامل دو خواب، سالن، سرویس بهداشتی بزرگ و فضای نشیمن خصوصی در بیرون می باشند.

وی به رستوران و کافی شاپ(resturant & cofeshop) نیز اشاره نمود و یاد آورشد:  این خدماتدر دل طبعت و جنگل های بلوط با نمایی از باغ های انگو سیب و گردو با آرامشی بی نظیر به گردشگران ارائه می گردد که  در کافی شاپ و رستوران مجموعه دال دنا می توان آن را تجربه نمود.
گفتنی است نام این مجموعه برگرفته از نام عقاب (دال درگویش محلی) پرنده ای که در نقاط بالا دست سکنی می گزیند و واقع شدن در بالاترین ازتفاعات از سطح دریا و دامنه دنا و مشرف بر شهر توریستی سی سخت از جمله دلایل نام گذاری این مجتمع بوده است.
این مجتمع درحال حاضر آماده رائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.


بازدید رئیس سازمان گردشگری کشور از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا در شیراز + تصاویر
بازدید رئیس سازمان گردشگری کشور از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا در شیراز + تصاویر
بازدید رئیس سازمان گردشگری کشور از غرفه مجتمع اقامتی دال دنا در شیراز + تصاویر



تاریخ انتشار : 23 آذر 1397 14:12



» اخبار مرتبط:

  • شمار گردشگران کهگیلویه وبویراحمد از یک میلیون و632 هزار نفر گذشت
  • مدیرکل گردشگری استان خبرداد:تور گردشگری یک روزه برای خبرنگاران کهگیلویه و ب ...
  • شرایط لازم برای بازدید گردشگران از شهر سی‌سخت فراهم شده است
  • سفرمدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه و بویر احمد به منطقه تفریح ...
  • مجتمع تفریحی، خدماتی و رفاهی "خان احمد" گچساران کلنگ زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler