مشروح اخبار


» پیام تبریک مدیرعامل تاکسی بیسیم 1880 و تاکسی اینترنتی ماکسیم به مناسبت روز حمل و نقل



مدیر عامل تاکسی بیسیم ۱۸۸۰ و تاکسی اینترنتی ماکسیم دهدشت ۲۶ آذر روز حمل نقل را تبریک گفت.
 

به گزارش راک نیوز " 26 آذر را که یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت  کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در تاریخ تحولات کشورعزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نیز از آن جمله است. این روز، روز قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است. بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می‌باشد .

در همین مجال، فرا رسیدن 26 آذر را که به روز حمل و نقل و رانندگان مزین گشته و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه  و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن ادای احترام به همه این عزیزان خدوم،  اهتمام وتلاش مدیرعامل محترم سازمان‌ حمل و نقل همگانی، شهردار ، همکاران متعهد و رانندگان تاکسی های شهری و برون شهری ، آژانس ها ، تاکسی بیسیمها وسایر اعضای حمل ونقل  شریف و امانتدار را ارج می نهم.

امیداست، در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت و تحکیم  اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید.

سیدارسلان دلباز



تاریخ انتشار : 25 آذر 1397 16:45



» اخبار مرتبط:

  • نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان افزایش یافت+جدول قیمت‌ها
  • ایستگاه تاکسی مناطق 500 دستگاه گچساران ساماندهی می شود
  • بی‌رغبتی رانندگان دهدشت در نوسازی تاکسی‌های فرسوده
  • باتصویب شور ای شهر: کرایه تاکسی در دهدشت افزایش یافت +جزئیات
  • افزایش قیمت خودسرانه دربخش حمل و نقل درون شهری ممنوع/شعار یا واقعیت!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام