مشروح اخبار


» پیام تسلیت مسؤلان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی



در پی ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جمعی از مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان واستاندار کهگیلویه و بویراحمد ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

در پی ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ، جمعی از مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان واستاندار کهگیلویه و بویراحمد ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

به گزارش راک نیوز متن پیام های تسلیت به شرح زیر است:

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را طی پیامی تسلیت گفت.

خبر ارتحال فقیه گرانقدر آیت الله هاشمی شاهرودی(ره) موجب تالم و تاثر همگان گردید.

سالها خدمت، مبارزه با انحراف و اعوجاج، تعلیم و تربیت فضلاء و مشتاقان دانش و اندیشه و مسئولیت پذیری در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی و پیش از همه اینها شکل دادن به مبارزات مردم عراق علیه کفر و استبداد از او که پرورش یافته بیت علم و قلم بود، شخصیتی ممتاز ساخته بود و آنچه در ذهن تاریخ از این عالم فقید خواهد ماند، اجتهاد و اعتدال است که می تواند الگوئی برای طالبان حقیقت باشد.

این ضایعه مولمه را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(دام ظله) و ارادتمندان ایشان و بیت شریف شاهرودی تسلیت و تعزیت می گویم و غفران و رحمت و هم جواری با اهل بیت علیهم السلام برای آن رحیل از پروردگارمنان خواستارم.

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ارتحال مجاهد نستوه حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال ملکوتی فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام ضایعه ای اسفناک و غمبار بود که باعث تالم و تأثر فراوان گردید.

آن انسان شایسته،  فقیه و مرجع عالیقدر و مجاهد خستگی ناپذیر در طول حیات با عزت و سراسر معنویت خود علاوه بر مبارزه بی امان با ظلم و جور به ویژه در دوره رژیم شاهنشاهی، منشاء خیر و برکت و خدمت رسانی در دوره های مختلف مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

اینجانب درگذشت آن فقیه ربانی و عالم جلیل القدر را به محضر مقام عظمای ولایت، بیت معظم و معزز ایشان، ریاست محترم جمهوری اسلامی، حوزه های علمیه و جامعه متدین و انقلابی ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت برای آن عالم عالیقدر رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر، عزت و شکیبایی مسالت می نمایم.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی رحلت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

ارتحال فقیه عالیقدر مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام که از افتخارات حوزه علمیه و از شاگردان مبارز شهید محمد باقر صدر بودند موجب تالم گردید .

اینجانب به نمایندگی از نهاد نماز جمعه و ائمه محترم استان کهگیلویه و بویراحمد فقدان این عالم فرزانه را به عموم هم استانی هاو حوزه علمیه تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه ایزد منان برای تعالی درجات آن عزیز سفر کرده و تشفی دل داغدار ارادتمندان ایشان طلب فیوضات  کریمانه دارم.


«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة، لایسدها شیء الی یوم القیامة»
 
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، مجاهد نستوه، استاد فقه و اخلاق و یار و یاور رهبر انقلاب اسلامی، 'حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی' رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب دامت توفیقاته، بیت مکرم آن عالم وارسته، عموم مسلمین و شیعیان جهان، خاصه ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.
بدون تردید فقدان این مجتهد عالیقدر برای جهان اسلام و ایران اسلامی ضایعه‌ای بزرگ و جانسوز است. ان شاء الله روح پاک و مطهر این عالم ربانی با اجداد طاهرینش محشور و رهنمودها و درس‌های اخلاقی وی چراغ راه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
 
دکتر عبداله بهمنش
مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج ،  با صدور پیامی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی (ره) را تسلیت گفت.

 

انالله و انالیه راجعون

  إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثَلمة لایسدّها شیء إلی یوم القیامة

عروج ملکوتی حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که از علمای بزرگ و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و عمری را در راه اعتلای فرهنگ و اسلام اصیل مصروف داشتند به محضر رهبرمعظم انقلاب ، مردم شریف ایران اسلامی و علمای اعلام تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

بدون شک آن فقید سعید خدمات شایسته و ارزشمندی را در دوران خدمت خود و در جایگاههای متعدد ارایه دادند که قابل تقدیرند.

اعتدال و مردم داری سیره برجسته حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی بود که قطعا در تاریخ معاصر و حافظه ی ملت ما ماندگار خواهد گشت .

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد این ضایعه غیرقابل جبران را به بیت شریف آن عالم عامل تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند قادر متعال رحمت واسعه ی الهی و حشر با اهل البیت (ع) را برایشان مساَلت می نمایم .

 

 

دکتراحمد عریان

     رئیس دانشگاه یاسوج


مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،طی پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر رحلت عالم‌ جلیل‌‌القدر، فقیه‌ اخلاق‌، حضرت آیت‌الله حاج سید‌محمود هاشمی شاهرودی رضوان الله تعالی علیه باعث تالم و تأثر فراوان شد.
این عالم بزرگوار جزء مبارزان سیاسی و از همراهان حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب در زمان مبازرات انقلاب اسلامی و یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دوران عمر بابرکت نظام اسلامی بودند که علاوه بر مسئولیت‌هایی همچون ریاست‌ قوه‌ قضائیه‌ و رئیس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، درس‌های فقه و اصول خود را در شهر مقدس قم در کنار فعالیت‌های مؤثر و مستمر سیاسی تداوم بخشید.
ایشان مزین به تبار سادات و از خاندان معظم روحانیت و فقاهت و مروج مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بودند و این روحانی پرهیزکار و پاک نهاد و چهره درخشان در علم‌ و عمل ، از مقام‌ والایی در فقه‌ و علوم‌ مرتبط‌ با آن‌ برخوردار بود که در سالهای تحصیل و تدریس‌، برای اعتلای انقلاب‌ اسلامی ایران از هیچ فعالیت اثرگذار و ارزشمند فروگذارنبود.
اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، علما و فضلای مکرم، حوزه‌های علمیه، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، ملت قدرشناس ایران و به‌ویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم پرهیزگار علو درجات و همجواری با اجداد مطهرشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.
سید محمد تقی علوی
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد

این خبر در حال بروز رسانی می باشد....



تاریخ انتشار : 5 دی 1397 01:48



» اخبار مرتبط:

  • اعضای هيئت نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی, را ...
  • لاریجانی درگذشت آیت‌الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • پیام رییس قوه قضاییه به مناسبت ارتحال آیت‌الله ملک حسینی
  • دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفت
  • حجت السلام موحد درگذشت آیت الله ملک حسینی را تسلیت گفتند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler