مشروح اخبار


» ساختمان HSE شرکت نفت گچساران به بهره‌برداری رسید



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آئین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران، مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران و دیگر مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حاشیه این آئین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اجرای الزامات نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در تمامی ادارات شرکت نفت گچساران ابلاغ شده و اجرایی می‌شود.

غلامرضا پاکدل بیان داشت: شرکت نفت گچساران به عنوان یکی از شرکت‌های مهم تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همواره در استفاده از معیارها و استانداردهای معتبر جهانی و به روز نمودن نظام‌های مدیریتی از حداکثر توان خود برای ایجاد محیط‌های کاری سالم و توسعه پایدار بهره‌گیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نظام مدیریت یکپارچه بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنعت نفت مسیر دستیابی به اهداف را که همانا ایجاد محیط‌های کاری بدون حادثه، بدون آسیب و بدون آلاینده زیست محیطی بوده را کوتاه می‌کند.

پاکدل ابراز داشت: ساختمان قدیمی اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت نفت گچساران جنب فرودگاه این شهرستان بوده که به دلیلی قدیمی بودن ساختمان، عملیات احداث ساختمان جدید مطابق با استانداردهای لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: عملیات احداث این ساختمان از شهریور 89 آغاز شده و در مدت زمان21 ماه آماده بهره‌برداری شد.

پاکدل با بیان اینکه برای احداث این ساختمان افزون بر 12 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این اعتبار از محل درآمدهای غیرنفتی تأمین و هزینه شده است.

خدمات‌رسانی HSE شرکت نفت گچساران به مناطق شهری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت یک هکتار و با 840 متر زیربنا احداث شده و دارای اتاق‌های اداری، سالن کنفرانس و سالن آموزش است.

پاکدل حوضچه انبار، پارکینگ ماشین‌های آتش‌نشانی، زمین ورزشی، حوضچه آبگیری و حوضچه شستشو را از دیگر امکانات و بخش‌های این اداره عنوان کرد.

وی یادآور شد: این اداره افزون بر شش هزار و 500 متر محوطه‌سازی و بتن‌ریزی و یک‌هزار و 100 متر فضای سبز داشته و با توجه به قرار گرفته در مجتمع ادارات می‌تواند به ادارات و نهادها و منطقه شهری نیز خدمات‌رسانی داشته باشد.

بریده شدن روبان افتتاح این ساختمان به طور همزمان توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از جمله حاشیه‌های این مراسم بود.




تاریخ انتشار : 14 مهر 1391 13:47



» اخبار مرتبط:

  • مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • وزیر نفت درگچساران : برنامه ريزي براي بومي سازي 100 درصد صنعت نفت
  • افتتاح کارخانه نمکزدايي بينَک در گچساران
  • همایش تجلیل از پژوهشگران شرکت نفت گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler