مشروح اخبار


» کنایه تلخ وزیر بهداشت به نماینده کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای اداری استان!



وزیربهداشت درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر که برای افتتاح چهار پروژه عمرانی حوزه سلامت صبح روز جمعه وارد شهر یاسوج شده بود پس از افتتاح بیمارستان شهید جلیل در شورای اداری استان حضور یافت.

 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ درابتدای شورای اداری نمایندگان استان و استاندار به اختصار وبا خمیر مایه قدردانی از وتلاش های وزیر بهداشت پرداختند که البته تشکرعدل هاشمی پور با کنایه ای همراه بودو خطاب به دکتر قاضی زاده هاشمی گفت : این روحیه پرتلاش شما به دولت تدبیر نمی خورد و به اصولگرایی می خورد.

وزیربهداشت آخرین سخنران جلسه شورای اداری استان بود که دراین نشست گفت : 20 سال پیش وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی به این استان سفر کردند و من از تلویزیون نگاه می کردم ایشان گفتند در ده سال آینده اینجا باید سئویس ایران شود.

قاضی زاده هاشمی ضمن برشمردن پتانسیل های استان گفت:در طول چهل سال گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد کارهای زیادی انجام شده ،با این حال مردم این استان مثل همه کشور در حوزه رفاه اجتماعی مشکلاتی دارند که باید مسئولان پاسخگوی آنها باشد.

وزیر بهداشت  با انتقاد از اینکه اگرپدران مانه گفتن را به ما می آموختند الان بسیاری از مشکلات قابل حل بودندگفت:  می توانیم صادقانه مشکلات را با مردم در میان بگذاریم و بگوییم نمی توانیم نه اینکه با متوقف کردن خدمات بیمه سلامت همه خدمات دولت و نظام را زیر سوال ببریم. 


او در بخش پایانی سخنان خود و تشریح عملکردی دانشگاه زیر مجموعه خود در افتتاح چهار پروژه سلامت گفت : بیمارستان 32 تختخوابی باشت از خیلی وقت ها آماده بهره برداری بود اما دکتر تاجگردون می گفتند تا بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح نشود بیمارستان باشت افتتاح نشود.

قاضی زاده هاشمی به محرومیت ها بهداشتی در کهگیلویه بزرگ نیز اشاره ای نمود و در نطق پایانی خود از عدل هاشمی پور خواست تا از پرداختن به حاشیه ها دست بردار و به آنها دامن نزند و به فکر توسعه بهداشتی در حوزه کهگیلویه بزرگ باشد.

به نظر می رسد این کنایه تلخ وزیر به نماینده کهگیلویه جوابی به حاشیه اول جلسه مبنی بر روحیه اصولگرایی وی بوده اگرچه برخی از حاضران درجلسه دعواهای وی با ایلامی را احتمال این کنایه به عدل هاشمی پور دانستند.

این نگته درحالی برای کهگیلویه های حاضر درنشست شورای اداری استان دردمند بود که وزیر بهداشت از پیگری های شبانه روزی غلام محمد زارعی و تقاضای کمک از تاجگردون در برنامه بودجه برای رفع مشکلات بازنشستگان را داشته و از مصوبه یک درصد وی قدردانی کرده بود.

البته همه حاشیه های نشست اداری به اینجا ختم نشد و درزمان معرفی سردار هاشمی برای صحبت کردن گوهرگانی عدل هاشمی را رئیس مجمع نمایندگان جنوب استان معرفی نمود !



تاریخ انتشار : 8 دی 1397 07:11



» اخبار مرتبط:

  • کنایه عجیب نماینده اصولگرا به وزیربهداشت؛ روحیه ات به دولت تدبیر و امید نمی ...
  • تاجگردون؛ اورژانس70 تختخوابی دهدشت فرصت درمان سریع مردم را فراهم می کند
  • وزیر بهداشت وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • دلیل موافقت تاجگردون برای ماندن وزیر بهداشت در کابینه دوازدهم؛اجرای طرح تحو ...
  • کنایه عجیب عدل هاشمی پور به معاون اول رئیس‌جمهور +عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler