مشروح اخبار


» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران؛مردم را به حضور در گرامیداشت 9 دی دعوت کرد



 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در آستانه فرا رسیدن سالروز خلق حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) با صدور پیامی اقشار مختلف مردم شهرستان را به شرکت در آیین گرامیداشت این روز بزرگ دعوت کرد.


در پیام سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب که نسخه ای از آن به راک نیوز  ارسال شده است ، آمده است:حضور میلیونی و به هنگام مردم شریف ایران در  ۹دی ماه ۸۸  نشانی از مردم سالاری دینی و بصیرت انقلابی بود و  استقامت بی نظیر ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زد .این بیداری و هشیاری حماسه ماندگاری است که تا همیشه بر تارک تاریخ این مرز و بوم می درخشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران؛مردم را به حضور در گرامیداشت 9 دی دعوت کرد

نهم دی ماه ۸۸ نشان از روحیه انقلابی و جهادی ملتی ظلم ستیز دارد که با  اعلام برائت از ساختارشکنان جامعه  پاسخی قاطع به فتنه‌گران داخل و خارج  دادند.

آنان که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اهداف شوم خود را دنبال می کردند اینبار جام زهر را از دست ملتی نوشیدند که با حضور در صحنه بار دیگر وفاداری خود را به مقام ولایت به اثبات رساندند .

ملت ایران در این حماسه بزرگ  نشان دادند طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد .

مردمی که در حساس ترین برهه های تاریخ برای حفظ انقلاب از خطر پیوسته در صحنه بودند و از نظام و انقلاب در مقابل تهدیدات دفاع کرده اند.

آنچه در ۹ دی اتفاق افتاد تصادفی نبود بلکه  حماسه شکوهمند مردمی بود که قدمهایشان پیکر استکبار و صهیونیسم را لگدمال کردند و با دستهای پر مهرشان پیوند ملت و رهبری را استحکام بخشیدند .

ملت مقاوم ایران با وجود مشکلات اقتصادی  با تاسی از آموزه های قرآن و اسلام  ‌در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمان های حضرت امام ره  ایستادگی کرده و اقیانوس اعتقاد به مقاومت و وحدت را در مسیر ولایت هدایت کردند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران  در پایان از مردم شهید پرور ، ولایتمدار و انقلابی و همیشه در صحنه  شهرستان گچساران دعوت کرد تا بار دیگر در نهم دی ماه 97 امواج پرتلاطم و خروشان غیرت و مقاومت را در دشت ایثار به نمایش گذارند و برای میثاق با ولایت در این یوم الله عاشورای حضور یابند .

آیین گرامیداشت حماسه ماندگار نهم دی ماه روز یکشنبه در  مصلی امام خمینی(ره) شهر دوگنبدان برگزار می شود.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 8 دی 1397 09:57



» اخبار مرتبط:

  • مسابقه مقاله نویسی با موضوع 9 دی در گچساران برگزار می شود
  • بیانیه حزب مؤتلفه اسلامی گچساران به مناسبت سالروز قیام تاریخی 9 دی
  • تقدیر فرمانده سپاه ناحیه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن+متن کامل
  • دعوت فرماندهی انتظامی گچساران از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22بهمن
  • بیانیه بسیج مهندسین شهرستان گچساران به مناسبت حماسه با شکوه 9 دی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler