مشروح اخبار


» استاندارد سازی آسانسورها در تمامی دستگاههای اجرایی



معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:در ۷۰ نهاد استان ۸۴ آسانسور نصب شده که از این تعداد تنها هفت آسانسور دارای گواهینامه استاندارد هستند و موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گزارش راک نیوز ، عزیز فیلی بعدازظهر سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات استان افزود: در راستای تامین سلامت، ایمنی و رفاه دانش‌آموزان باید از بخاریهای گازسوز و یا کپسولی استاندارد استفاده شود.

فیلی اظهار داشت: نوسازی مدارس باید به جای ایجاد مدارس جدید به تجهیز و استانداردسازی مدارس توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه تامین سیستم گرمایشی مناسب برای مدارس را از محل منابع استانی تامین می کنیم، گفت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز ۵۰ درصد بقیه را تامین کند.

فیلی اظهار داشت: با اختصاص اعتبار ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومانی می‌توان ظرف مدت شش ماه تا یک سال تمام بخاریهای نفتی را جمع کرد.

وی تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر بخاریهای غیر استاندارد و نفتی، سهل‌انگاری است و موجب بروز خطرات می شود و جان دانش آموزان را به خطر می اندازد.

فیلی افزود: همچنین در راستای جلوگیری از بروز خطرات و به خطر افتادن جان مردم استان، صنعت و معدن باید از فعالیت همه مراکز و مخازن "سی ان جی " غیراستاندارد جلوگیری کند.

وی همچنین یادآور شد: در ۷۰ نهاد استان ۸۴ آسانسور نصب شده که از این تعداد تنها هفت آسانسور دارای گواهینامه استاندارد هستند و موضوع ایمنی در آسانسورها به خصوص در نهادهای دولتی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

فیلی بر استاندارد سازی آسانسورها در تمامی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.



تاریخ انتشار : 11 دی 1397 22:44



» اخبار مرتبط:

  • وسایل گرمایشی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد استاندارد‌سازی شود/ هرگونه مل ...
  • ساخت 1038کلاس در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیستم گرمایشی 2هزارو110کلاس درس درکهگیلویه وبویراحمد استانداردسازی شد
  • تخصیص بیش از نه میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مدارس گچساران
  • هیچ‌گونه بخاری غیراستاندارد در کلاس‌های درس کهگیلویه و بویراحمد وجود ندا رد
  • » اشتراک گزاری خبر