مشروح اخبار


» جلوگیری از انحراف در توزیع نهاده های دامی



معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر جلوگیری از انحراف در توزیع نهاده های دامی، گفت: تایید اهلیت مرغداران با محوریت سازمان جهاد کشاروزی و اتحادیه متولی عملیاتی خواهد شد.

به گزارش راک نیوز ، ظهر سه شنبه تعدادی از تولید کنندکان و متولیان مرغ داری های استان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند و در همین راستا نشستی به فوریت و با محوریت معاونت اقتصادی استاندار و حضور مدیرکل جهاد کشاورزی، نمایندگان اتحادیه و مرغداری ها برگزار شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با اشاره به مصوبات این نشست، افزود: در راستای رفع مشکلات واحد های مرغ داری دستگاه های متولی موظف به همکاری شده و مصوبات نشست نیز اجرایی خواهد شد.

جعفر گوهگرانی با بیان اینکه سهمیه ذرت و سویا جدول پیوست داشته و امکان توزیع بر اساس هر درخواستی وجود ندارد، ابراز داشت: بر اساس مصوبه مقرر شد که از تاریخ هفدهم دی ماه، سهمیه ذرت و سویای واحد هایی که جوجه ریزه کرده اند، با تحقق تضمینات لازم از طریق اتحادیه و یا خود مرغ داران، با محوریت شرکت پشیبانی دام از انبارهای استان تامین شود.

وی افزود: همچنین به ازای هر کیلوگرم گوشت، تامین سه کیلوگرم کنجاله سویا و چهارکیلوگرم ذرت بر اساس نرخ مصوب و اعلامی ستاد تنظیم بازار عملیاتی می شود.

گوهرگانی تصریح کرد: همچنین مرغدارانی که تمایل داشته باشند، می توانند سهمیه را از طریق بنادر تامین کنند.

جلوگیری از انحراف در توزیع نهاده های دامی

معاون اقتصادی استاندار با تاکید بر جلوگیری از انحراف در توزیع نهاده های دامی، گفت: تایید اهلیت مرغداران با محوریت سازمان جهاد کشاروزی و اتحادیه متولی عملیاتی خواهد شد.

گوهرگانی با اشاره به پوشش تامین نهاده مرغ های تخم گذار، ابراز داشت: ‌با محوریت شرکت پشیبانی امور دام، معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی و واحدهای هدف، ظرف سه روز تعیین تکلیف این مورد نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ زنجیره در تولید محصولات از موارد مهم و ضروری است، ابراز داشت: باید از ظرفیت ذرت تولیدی استان در تامین نیاز واحد ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

گوهرگانی با بیان اینکه تعامل و آگاه سازی در چرخه ارتباطی تولید کنندگان و دستگاه ها مورد تاکید است، گفت: در راستای آگاهی بخشی، تعامل و سرعت دهی به روند اقدامات، با محوریت معاونت دام سازمان جهاد کشاورزی استان بر محور شبکه های مجازی مجاز و یا سامانه ها، کانال اطلاع رسانی با حضور متولیان و واحد ها فعال خواهد شد.

گوهرگانی تصریح کرد: همچنین در هر ماه یکبار با حضور اتحادیه مرغداران، شرکت پشتییانی امور دام، سازمان جهاد کشاورزی و جامعه هدف، جلسات تخصصی و رفع مشکلات برگزار شود.

ضرورت پراکندگی توزیع گوشت گرم و منجمد در تمام استان

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به نوسانات قیمت گوشت در استان و تامین و توزیع گوشت گرم و منجمد برای تنظیم و کنترل بازار، گفت: با هدف دسترسی آسان مصرف کنندگان(بهبود و پراکندگی توزیع) به گوشت های توزیعی و معرفی عاملین متعهد، از روز شنبه هفته آتی معرفی عاملین در تمام استان توسط جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبات، باید سازمان صنعت و معدن بر اساس معرفی نامه جهاد کشاورزی بازرس مقیم هر عامل را به شرکت پشیبانی دام معرفی کند.

وی ابراز داشت: در همین راستا شرکت پشیبانی امور دام نیز بعد از معرفی عاملین توسط جهاد کشاورزی، نسبت به تحویل محموله گوشت اقدام کرده و لیست به ریز جامعه هدف پوشش داده شده در حوزه مصرف کنندگان را به اطلاع حوزه معاونت اقتصادی استاندار برساند.



تاریخ انتشار : 18 دی 1397 16:30



» اخبار مرتبط:

  • توزیع گوشت مرغ به قیمت دولتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد/جزییات
  • ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان
  • ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای تولید
  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • توزیع روزانه 30 تن مرغ و تخم مرغ در بازار کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler