مشروح اخبار


» گزینه جدید فرمانداری گچساران قطعی نیست +3گزینه پیشنهادی



درحالیکه  در روزهای گذشته از علی خوان پایه بعنوان فرماندار جدید شهرستان گچساراندر فضای رسانه ای محلی این شهرستان نام برده شده و حتی برخی از این رسانه ها بدنیال گزینه های جایگزین خان پایه در منصب مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمدهستند یک منبع آگاه در وزارت کشور چنین ادعایی را رد نمود.

 

به گزارش راک نیوز ؛ این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود در پاسخ به سوال خبرنگار راک نیوز مبنی برای اعلام زمان تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم گچساران گفت : اصلا هنوز وزارت کشور در انتخاب فرماندار این شهرستان  به نتیجه قطعی نرسیده است .

وی درادامه گفت : 3 گزینه برای تصدی فرمانداری گچساران به وزارت کشور پیشنهاد دادشده که بررسی ها و استعلامات آنها در حال انجام است و هنوز از بین این افراد هیچ یک از این سه گزینه بعنوان فرماندار جدید قطعی نشده است.

وی در پاسخ به سوال راک نیوز مبنی براینکه برخی رسانه ها در گچساران روز یکشنبه را برای تودیع و معارفه اطلاع رسانی نمودند با رد چنین تاریخی گفت : پس از قطعی شدن وتوافق برسر گزینه نهایی احتمال دارد چنین مراسمی  به روزهای پایانی هفته اینده( چهارشنبه) موکول شود البته در صورت رسیدن به نتیجه نهایی تا آن زمان .


این منبع آگاه هم چنین در مورد اینکه آیا عبدالرحیم رحیمی فرماندار فعلی گچساران بازنشسته هستند یا در جایی از ایشان استفاده خواهد شد گفت : آقای رحیمی از فرمانداران موفق بوده که بنا هست از ایشان استفاده گرددو از وی برای استفاده ازتجربیاتشان در استان های دیگر به وی پیشنهاداتی داده شده است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ عبدالرحیم رحیمی فرماندار فعلی شهرستان گچساران می باشد که از وی  می توان بعنوان با ثبات ترین نماینده دولت دراستان نام برد که قریب 5 سال بر کرسی ارشدترین نمایندهاجرایی دولت در شهرستان ها تکیه زده است.



تاریخ انتشار : 20 دی 1397 10:27



» اخبار مرتبط:

  • تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه دوباره برگزار می شود/جزئیات
  • گزینه قطعی استانداری فارس را بیشتربشناسید
  • رحیمی خبرداد: تجلیل از فعالان عرصه خبر درگچساران
  • فرماندار گچساران منصوب میشود
  • تغییر فرمانداران در کهگیلویه وبویراحمد/اولین فرمانداری که تغییر میکند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler