مشروح اخبار


» مطالبه مهم فرهنگیان سوقی از مسئولان در خصوص جاده خون/وعده افتتاح دهه فجر در هاله ای ابهام +تصاویر



جاده سوق به دهدشت یا بهتر بگویی همان جاده خونی که دها جوان رعنای کهگیلویه ای را به دلیل بی تدبیری مسئولان در کام خود فروبرد امروز نیز به یک مطالبه عمومی برای پایان دادن به این جاده خون تبدیل شده است.


به گزارش  راک نیوز به نقل از کهگیلویه؛ با توجه به شرایط نامناسب جاده سوق – دهدشت که به جاه خون معروف شده است،اخیرا اعتراضات و گلایه های مردم از روند کند انجام پروژه باعث بوجود آمدن نگرانی های زیادی در شهرستان کهگیلویه در این زمینه شده است.

 

پس از انتقال اعتراضات مردم به بخشدار و امام جمعه شهر سوق و انعکاس این گلایه ها به نهادهای استانی و شهرستانی این بار مردم خود دست به کار شدند و در تازه ترین اقدام برخی از فرهنگیان بخش سوق در اداره راه و شهرسازی با تارم ریاست این اداره در همین رابطه گفت و گو کردند.

 

 
 
 
 

این نشست که با حضور معاونت عمرانی و شهری فرماندار کهگیلویه و تارم رئیس اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شده بود فرهنگیان شهر سوق به بیان دغدغه های خود در خصوص شرایط نامناسب این جاده از جمله زیرسازی های غیراصولی،پل ها و ناهمواری های این جاده پرداخته و مراتب نگرانی عمیق مردم سوق در خصوص کندی روند انجام پروژه را متذکر شدند.

 

از مهمترین نگرانی های بیان شده در این نشست از طرف فرهنگیان اعتراض به کندبودن روند بهسازی این محور ارتباطی و همچنین زیرسازی نامناسب و غیراصولی این جاده بود.

 

 

رئیس راه و شهرسازی شهرستان نیز در خصوص شرایط پروژه و دلایل کندی انجام آن نیز توضیحاتی ارائه داد و مهمترین دلایل این معضل را کمبود اعتبارات و بدقولی پیمانکاران بر شمرد و افزود: متاسفانه زیرسازی این پروژه به دلیل بارندگی شدید و همزمانی با زیر بار ترافیک بودن آن دچار آسیب شده است.

 

رئیس راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه همچنین از آمادگی هر دو پیمانکار این پروژه جهت آسفالت همزمان از منطقه روستای دره لبک تا روستای دزک و در ادامه تا شهر سوق خبر داد و گفت:بخاطر بارندگی ها و مشکلات احتمالی نمی توانم بصورت قطعی وعده ی تکمیل پروژه تا دهه فجر امسال را بدهم و همه چیز بستگی به شرایط بارندگی و خوش قولی پیمانکاران بستگی دارد.

 

 



تاریخ انتشار : 20 دی 1397 20:15



» اخبار مرتبط:

  • معاون حمل و نقل جاده ای کشور از پروژه های راه سازی باشت بازدید کرد+تصاویر
  • پایان عملیات بهسازی و آسفالت راه پادوک به خیرآباد"
  • افشاگری رییس اداره راه و شهرسازی کهگیلویه /او راست میگوید یا "نماینده مجلس
  • نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیمانکاران
  • پروژه جدید راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد تعریف نمی‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام