مشروح اخبار


» انعکاس درست و به‌ موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف کمیته امداد



مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعکاس درست و به‌موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف این نهاد، سبب آگاه‌سازی مردم از فعالیتهای انجام شده رد راستای محرومیت زدایی می شود.

به گزارش راک نیوز ، امیر رئوف در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان افزود: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد انقلابی دستاورد امام راحل در زمینه خدمت به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه ما وظیفه‌داریم که خدمات این نهاد را به نحو احسن ارائه دهیم، گفت: تعامل و همکاری با کمیته امداد وظیفه همه ما است.

رئوف تصریح کرد: انعکاس درست و به‌موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف این نهاد، سبب آگاه‌سازی مردم از فعالیتهای انجام شده رد راستای محرومیت زدایی می شود.

وی افزود: کمیته امداد گامهای مهمی برای مددجویان برداشته است و با ارائه خدمات مختلف بسیاری از مشکلات را برای مددجویان مرتفع ساخته است.

قباد مبشری در این دیدار با اشاره به اینکه 42 هزار خانوار با جمعیت بیش از 100 هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند و مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند، گفت: از این تعداد افراد تحت حمایت، 13 هزار و 500 خانوار با جمعیت 30 هزار نفر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه در یک‌ماهه اخیر به چرخه حمایتی این نهاد واردشده‌اند.

وی به برنامه‌های کمیته امداد در زمینه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ارائه خدمات عمرانی، همکاری سه‌جانبه این نهاد، سپاه پاسداران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خصوص ساخت 800 واحد مسکونی برای مددجویان مناطق محروم، خدمات فرهنگی، جهیزیه، اشتغال، کمک‌های درمانی و خدمات موردی ازجمله برنامه‌های این نهاد در حمایت از جامعه هدف است.

مبشری به حجم برنامه‌های کمیته امداد ازجمله سروسامان دادن به خانواده‌های زنان سرپرست، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، سوءتغذیه کودکان و سربازان متأهل تحت حمایت اشاره و بیان کرد: این نهاد به‌تنهایی نمی‌تواند همه این مشکلات نیازمندان را حل‌وفصل کند و در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نقش تأثیرگذار رسانه ملی در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده این نهاد اشاره کرد و افزود: صداوسیما می‌تواند با فرهنگ‌سازی، مردم را نسبت به برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد در کمک به نیازمندان با اطلاع‌رسانی درست، آگاه کند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری صداوسیمای مرکز استان با کمیته امداد، خواستار همکاری بیشتر در خصوص اطلاع‌رسانی و پوشش برنامه‌های این نهاد در مناسبت‌های مختلف شد و تأکید کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب از صداوسیمای مرکز استان انتظار داریم که با پوشش برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد، در آگاه‌سازی مردم از خدمات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد تأثیر بسزایی داشته باشد.



تاریخ انتشار : 26 دی 1397 15:41



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت
  • معاون خودکفایی و اشتغال خبر داد: ایجاد کانون خیران کارآفرین در دستور کار کم ...
  • در سال گذشته محقق شد کمک ۴,۹ میلیارد تومانی مؤسسات خیریه و ادارات به مددجوی ...
  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • سرکشی از مدد جویان کمیته امداد کهگیلویه در ماه رمضان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler