مشروح اخبار


» احتمال کاندیدا شدن چهره معروف کهگیلویه وبویراحمدی در ممسنی



انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده هنوز سرنوشت چگونگی برگزاری آن از حیث جغرافیای رای دهندگان در گروه نتیجه نهایی مخالفت یا موافقت با استانی شدن انتخابات است.

طرحی که برخی از نمایندگان مخالف معتقدند: پاسخگویی نمایندگان به مردم با استانی شدن انتخابات کم‌رنگ‌تر می شود وبرخی از موافقان براین باورند:با استانی شدن انتخابات افرادی وارد مجلس می‌شوند که در سطح ملی افراد شناخته‌تری هستند که تسلط مناسب بر روند قانون‌گذاری و رسیدگی به امور کلان را دارند .


 

احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفته بود: در حال حاضر وکلای ملت فقط ۱۰درصد به وظایف مصرح خود در قانون اساسی می‌پردازند و ۹۰درصد کارهای آنها مربوط به حل مشکل حوزه‌های انتخابیه است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از ممسنی ؛ با این اوصاف تا مشخص شدن سرنوشت انتخابات مجلس آینده، کاندیداها از فعالیت دست نکشیده اند و خبرهای غیر رسمی از تحرکات انتخاباتی در برخی از حوزه های انتخابیه به گوش می رسد.

در حالیکه پیش بینی ها از احتمال آرایش انتخاباتی جدی در ممسنی و رستم را بین دو راه یافته به دور دوم انتخابات 94-95 می دانند اما منابع غیر رسمی از شایعه ای در شهر خبر می دهند که نه تنها اردوگاه دو رقیب انتخابات 94 را به هم خواهد زد بلکه تا حدود زیادی حتی رنگ وبوی قومیت گرایی را از سرنوشت نهایی انتخابات در این حوزه پر چالش در یکی دوره گذشته به کنار خواهد زد.

بنابر شنیده های خبرنگار ما گفته می شود در برخی محافل سیاسی غیر رسمی از احتمال کوچ غلامرضا تاجگردون به این حوزه انتخابیه صحبت می شود.

خبری که هنوز هیچ یک از طرفین به آن واکنشی نشان ندادند.

اما گفته می شود عملکرد تاجگردون در شهرستان های همجوار حوزه انتخابیه ممسنی ورستم ،سیاسیون  و جوانان مطالبه گر را برآن داشته تا با چنین پیشنهادی به استقبال فضای انتخاباتی دراین حوزه بروند.

البته برخی نیز سخنرانی تاجگردون در اردیبهشت 95 در حمایت از دکتر گودرزی در شهرهای مصیری و نورآباد را در محبوبیت وی برای آینده و موفقیت گودرزی در دور دهم مجلس بی تاثیر نمی دانند.
بهرحال شاید در صورت موافقت کوچ تاجگردون به ممسنی و رستم  از پیشرفت وتوسعه زیربنایی با اطمینان نتوان صحبت کرد اما از پایان دادن به رنگ و بوی انتخابات قومیتی  مجلس دراین حوزه می توان تا حدود زیادی با امیدواری سخن گفت.

البته با نگاهی به تاریخ نمایندگان ممسنی بجز شجاعی دیگر هیچکدام از موسوی ،الهیاری،انصاری،امینی،علی احمدی،مرادی ،شفیعی و گودرزی هیچکدام نتوانستند برای بار دوم راهی مجلس شوند و نسخه هرکدام برای یک دوره نوشته شده بود و همین یک دوره ای بودن نه فرصت کار در ممسنی را به منتخب آنها داد و نه امکان برخورداری از لابی در مرکز .

بهرحال باید منتظر ماندو دید واکنش سیاسیون و کاندیداهای شاخص ادوار گذشته به این موضوع چه خواهد بود ؟ آیا واقعا تاجگردون به ممسنی کوچ میکندو از زادگاه خود دل می کند یا این هم یک شایعه مانند کوچ موحد به گچساران و بهبهان خواهدبود که فقط در فضای مجازی بازارداغ و استقبال از آن می شود.

والبته نباید از واکنش حامیان رسانه ای تاجگردون به این پیشنهاد درفضای رسانه ای بی بهره ماند..



تاریخ انتشار : 30 دی 1397 13:21



» اخبار مرتبط:

  • احتمال کاندیدا شدن چهره معروف کهگیلویه وبویراحمدی در ممسنی
  • سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به ممسنی +فهرست برنامه ها
  • پیروزی لیست امید درفارس +اسامی
  • شایعه انصراف احمدی از کاندیداتوری انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه ممسنی ورستم ...
  • لحظه به لحظه با انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ممسنی و رستم +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler