مشروح اخبار


» توسعه و پیشرفت پایدار با رعایت استاندارد امکان پذیر است



نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار با رعایت استاندارد امکان پذیر است.

به گزارشراک نیوز: آیت الله ملک حسینی، نقش استاندارد استان را در سلامت مردم بسیار با اهمیت دانست و افزود: تخلف از مقررات استاندارد یعنی بی حرمتی به انسان و نادیده گرفتن کرامت انسانی است و بدون رعایت استاندارد امکان رشد و توسعه و تحقق رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی میسر نمی شود.

وی اظهارکرد: سازمان ملی استاندارد ایران در کشور ما نهادی حساس و تأثیر گذار است و نقشی محوری دارد و مورد اعتماد مردم می باشد، بنابراین اگر اغماض، مانع و کوتاهی در کنترل کیفیت کالاها صورت گیرد امنیت جانی و مالی مردم به خطر می افتد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری توسعه و پیشرفت همه جانبه و پایدار را در مسیر استاندارد دانست و خاطرنشان کرد: در سال های اخیر تولید کنندگان کشور ما به نقش و رعایت استاندارد پی برده و در راه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد بسیار تلاش کرده اند.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پیشرفت اهداف در این بخش نیازمند همت مسئولین و حمایت آنها از این حوزه است تا این اداره کل بتواند در جهت نهادینه سازی استاندارد و ارتقاء آن در جامعه برای سلامت و ایمنی مردم موثر و هدفمند عمل نماید.

همچنین بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل و با بیان اهمیت جایگاه استاندارد در جامعه گفت: با توجه به گستره‌ وسیع حوزه‌های تحت پوشش اداره کل استاندارد، تامین نیروی انسانی اداره کل می‌تواند موجب افزایش چشمگیر کیفیت، سطح خدمات و کنترل‌های این اداره کل در استان شود.

وی عنوان کرد: هدف کارکنان این اداره کل جلب رضایت مردم است چرا که رضایتمندی شهروندان نسبت به سلامت کالاهای مشمول استاندارد و اطلاع از چگونگی کیفیت آن برای ما بسیار باارزش است.

رحمتی اظهارکرد: ابلاغ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، روند استانداردسازی کالا را آسان کرده و سرعت آن را افزایش می دهد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ظرفیت بسیار خوبی برای کمک و حمایت از بخش تولید است و علاوه بر کمک به حوزه تولید، منافع مردم نیز در این قانون در نظر گرفته شده و از حقوق مصرف کننده به خوبی دفاع شده است.

رحمتی تصریح کرد: یکی از مهمترین مزیت های این قانون تبیین جایگاه کارشناسان سازمان استاندارد در انجام وظایف قانونی به عنوان ضابط قضایی است.

 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان با آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرکل، کارکنان، امام جماعت اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مشاور استاندار در امور ایثارگران با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران اداره کل استاندارد استان از نزدیک دیدار و گفت و گو کردند.



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1397 13:33



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • مدیر کل جدید استاندارد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تخلف جالب در تولید بیسکویت!
  • تعطيلی شهربازي غير استاندارد در البرز
  • 22 نوع کالای غیراستاندارد دربازار کهگیلویه و بویراحمد /قابل توجه مردم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام