مشروح اخبار


» تغییرات جدید در استان ؛ افول استاندار کهگیلویه وبویراحمد وباج خواهی های تاجگردون



شنیده می‌شود، که استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفته است که تعدادی از بخشداران را کنار گذاشته و نیروهای تازه نفس جای آنها بگمارد.آهنگ تغییر بخشدار مارگون، بخشدار بویراحمد، بخشدار گچساران و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است.


چندی پیش مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارند که باید بیشتر از ظرفیت بانوان استفاده کند و به زودی چند بخشدار زن در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌شود.
سایت محلی کبنانیوز در گچساران خبر داده،  نوذر شبرنگ گزینه بخشدار مرکزی گچساران می‌باشد. او در دولت احمدی‌نژاد مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بود و از او الان به عنوان سهمیه قشقایی‌ها در بدنه مدیریتی نام می‌برند.
پروانه پناهپوری که نیروی آموزش و پرورش است و سابقه تدریس در حوزه تربیت بدنی را دارد از او هم به عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نام می‌برد. قرار است او جایگزین سید محمد تقی علوی شود.

به گزارش راک نیوز ؛ حتی در محافل غیر رسمی ازار گمانه زنی و معامله پست های مدیر کلی در میان نمایندگان مجلس آنقدر علنی شده که از هر بازاری هم بپرسی در مورد معامله دو مدیرکلی ورزش و جوانان و صنعت ومعدن در بین تاجگردون وزارعی مطالبی برای بیان کردن دارند.

دراین میان سر بی کلاه مانده کهگیلویه بزرگ به کنار اما خطر دوم از تسلیم شدن استانداردر مقابل ۲ پدیده خطرناک است :

میدان دادن به نیروهای ضعیف در لوای بها دادن به بانوان در بخش های اجرایی مانند بخشداری ها که بنظر می رسد بیشتر از آنکه در راستای کمک به جایگاه رفیع بانوان باشد پشت آن یک شوی تبلیغاتی نهفته است که در آینده نه می تواند کمکی به ترفیع جایگاه بانوان نماید و نه قدمی در راه توسعه مدیریتی استان .

چراکه در بسیاری از جایگاه های دیگر وتخصصی که حق برخورداری بانوان از مدیریت می باشد عملا سکوت انتخاب شده است.

دوم اینکه تاجگردون در انتخابات پیش رو که چه در صورت استانی شدن و چه وحدت اصولگرایان در حوزه انتخابیه خود مسیر بی خطری پیش رو ندارد برای رای اندوزی آینده درتلاش برای تحمیل مدیران غیر همسو با دولت و بدون کارنامه مدیریتی به بخش مدیریتی استان می باشد.

بسیاری از کارشناسان رسانه ای و نخبگان سیاسی استان بر این باورند که علی محمد احمدی برای گذراندن دوره بی دردسرخود در استان چاره ای جز گردن نهادن به خواسته های دو نماینده گچساران وبویراحمد ندارد و برای اثبات غیرواقعی بودن چنین ادعایی فقط بایستی چند روزی صبرکرد که آیا واقعا استاندار همان استاندار باصلابت روزهای اولیه است یا نه..



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1397 10:05



» اخبار مرتبط:

  • ورزش و جوانان دوباره بر روی محور حاشیه ها؛گزینه جایگزین مدیرکل ورزش و جوانا ...
  • مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییرکرد
  • غلامرضا تاجگردون: تعاونی و کانون‌های کارآفرینی زنان در گچساران ایجاد می‌شود
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی جوان ترین مدیرکل ایران معرفی شد+عکس
  • مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام