مشروح اخبار


» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمدخبرداد: وضعیت تعطیلی ادارات برخی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد



معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:مدارس شیفت صبح بویراحمد و دنا تعطیل شد/ادارات بویراحمد با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بوی احمد از تعطیلی مدارس شیفت صبح فردا در شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک خبر داد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛عزیز فیلی در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، اظهار داشت: پلیس راهور نسبت به ساماندهی ورودی پلیس راه گچساران_شیراز اقدام کرده تا از بروز هرگونه حادثه رانندگی جلوگیری شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه صدا و سیما و هواشناسی باید وضعیت هوا را به موقع اطلاع رسانی کنند، عنوان کرد: بخشداران از هرگونه اطلاع رسانی بدون هماهنگی با فرمانداران خودداری کنند.

وی افزود: مسئولان آموزش و پرورش، صدا و سیما و فرمانداران برای جلوگیری از سردرگمی مردم قبل از تشکیل جلسه مدیریت بحران از اطلاع رسانی در خصوص مدارس خودداری کرده و مردم تنها اخبار را از طریق صدا و سیما و رسانه های رسمی و مرجع پیگیری شوند.
فیلی با اشاره به وجود ترافیک در محور یاسوج- بابا میدان خواستار همکاری تمامی دستگاه های خدمات رسان با اداره کل حمل و نقل جاده ای شد و گفت: امروز بر اثر سقوط سنگ ۵۰ تنی برای ساعتی این محور مسدود شده بود که خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشت و اکنون این مشکل رفع شد.
معاون عمرانی استاندار از تعطیلی مدارس شهرستان های بویراحمد، دنا و روستاهای بخش دیشموک در هر ۳ مقطع در شیفت صبح فردا خبر داد و افزود: مدارس این مناطق در شیفت عصر فردا باز هستند.

وی بیان کرد: به علت ریزش برف و باران فردا ادارات شهرستان بویراحمد با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار می کنند. فیلی گفت: برف روبی و نمک پاشی معابر شهری از سوی شهرداری ها انجام شود.



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1397 20:06



» اخبار مرتبط:

  • فوری مدارس بویراحمد تعطیل شد
  • ممنوعیت صدور مجوز تاکسی تلفنی در یاسوج/ شهرداری ها از ساخت و سازهای غیرمجا ...
  • ممنوعیت هرگونه حفاری از ۱۵ شهریور در کهگیلویه و بویراحمد/وجود ۲۴۰ نقطه حادث ...
  • مدارس نوبت صبح مدارس بویراحمد یکشنبه تعطیل است
  • مسیرهای روستایی لوداب و مارگون مسدود شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler