مشروح اخبار


» جلسه انتخاباتی یا راهبری حامیان یک نماینده کهگیلویه وبویراحمد در بهبهان



همیشه در معادلات سیاسی کهگیلویه بزرگ آرای شهرستان بهمئی آنقدر تاثیرگذار بود که می توانست نتیجه انتخابات را در دقایق پایانی تغییر دهد.
حالا هم خبرهایی از نشست های انتخاباتی از این شهزستان مخابره می شود که حکایت از جمع بندی های سیاسی -تشکیلاتی برای انتخابات سال آینده مجلس دارد.


جلسه کمیته راهبردی در منزل یکی از لیدرهای نماینده با حواشیهای زیادی در بهبهان برگزار شد.
براساس شنیده های راک نیوز از بهبهان ؛ میزبان نشست که از لیدرهای شاخص نماینده این حوزه انتخابیه است که تلاشهای زیادی برای ایشان کرده بود در این نشست خصوصی صحبتهای تندی بیان کرده بود .

 

به گزارش راک نیوز؛ آنگونه که یک منبع آگاه به خبرنگار ماگفته ،یکی از لیدرهای شاخص در این نشست با انتقاداتی که به رویه ها داشتند گفت:راهبری آنچه مختصر و بی شرح بیانش لازم است اینست که تلاش عمرانی نماینده قابل کتمان و انکار بر هیچکس نیست ونخواهد بود ، و چیزی است که باتوجه به وعده های تبلیغاتی ایشان درایام انتخابات؛ مردم انتظارآنرا می کشیدند که امروز شاهد تحقق بعضی از آن وعده هاهستند اما آنچه که جامعه فرهنگی و دانشگاهی ما را نگران می کند واز طرفی عملکرد مثبت نماینده را تحت الشعاع خودقرارمی دهد، وهزینه آسیب پذیری جامعه را دربرابرآن بالامیرود همانا رواج فرهنگ وعده های خلاف عرف و اخلاق است.

وی در این نشست تشکیلاتی یاداورشد: اگر قشر فرهنگی مابی اعتناازکنارآن بگذرد مابدست خودبه جامعه ستم روا داشته ایم. _ کلکم راع و کلکم مسؤول عن رعیته_ راباید جدی بگیریم ، نماینده مردم باید به دور و وری های خود و مسؤولین دفاترش توصیه کندکه به حساسیت های جامعه توجه داشته باشند تا به مردم قول و عده ای که عملی نمیشود ندهند تا مردم نگویند اینها همه اش به ما دروغ میگویند،و نماینده محترم نیز درقول و عده هایش مواظب باشد بی کله بهار نشان ندهد تا به قول و وعده هایی که عاجز ازانجام آنهاست متهم نشود ؛ به تعبیر حضرت امام راحل نماینده باید عصاره فضایل ملت باشد،فلذا باید خیلی مواظب بود تاناخواسته جامعه به سمت و سوی فرهنگ دروغگویی و دروغ پذیری که ازقبیح ترین و خطرناکترین آسیبهای اخلاقی جامعه محسوب میشود گرفتارنشویم.
گفته می شود یکی از لیدرهای سرشناس حجت السلام بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ از جمله دعوت شدگان به این نشست بود که عدم حضور وی در این جلسه حکایت از آغاز تغییرات جدیدی در اردوگاه های سیاسی در بهمئی در انتخابات آینده مجلس دارد.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1397 22:03



» اخبار مرتبط:

  • گروکشی بر سر فرمانداری بهبهان / چه کسی راست میگوید استاندار خوزستان یا نمای ...
  • ازنشست حامیان احمدی نژاد در بهبهان تا سفر دو وزیر روحانی به بهبهان
  • تعلیق استیضاح «فانی» در فراکسیون امید
  • خبر فوری /انصراف " موحد " از حضور در انتخابات مجلس تکذیب شد
  • گلایه خبرنگاران شهرستان چرام از نماینده مردم شهرستان در مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler