مشروح اخبار


» دکتر عباسی آرند، مدیرعامل جدید ایرانسل کیست؟



ششم بهمن ماه و برای نخستین بار، آژانس خبری فناوری اطلاعات و اتباطات (ایستنا)، از برنامه تغییر مدیرعامل ایرانسل پس از 13 سال خبر داد و اعلام کرد "دکتر بیژن عباسی آرند طی روزهای آینده بعنوان مدیرعامل جدید ایرانسل منصوب می شوند".

به گزارش راک نیوز به نقل از  ایستنا  "بیژن عباسی فارغ التحصیل مهندسی الکترونیک دانشگاه شیراز، فوق لیسانس و دکترای مخابرات از دانشگاه تربیت مدرس است و در زمینه "آنتن، رادار و مدارات پسیو مایکروویو" تخصص دارد". 

به گزارش ایستنا، عباسی چهارمین نفر از مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه ایران خواهد بود که از صاایران وارد این صنعت تلفن همراه ایران در لایه مدیرعاملی می‌شود. چراکه پیش از این، علیرضا قلمبر دزفولی از مدیریت عاملی صنایع مخابرات (صما) شرکت صاایران به مدیرعاملی ایرانسل، وحید صدوقی از مدیریت عاملی صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا) به مدیرعاملی شرکت ارتباطات سیار ایران (صاایران) و محمد مهدی عطوفی با سابقه مدیریت عاملی انستیتوایزایران صاایران به مدیرعاملی رایتل رسیده بودند".

در زمان انتشار این مطلب، جلسه هییت مدیره ایرانسل با موضوع تصمیم گیری در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید این شرکت در حال برگزاری است.

در این نوشتار، به مروری بر رزومه دکتر عباسی می پردازیم:

 

بیژن عباسی آرند کیست؟

دکتر بیژن عباسی آرند متولد مرداد 1353 در منطقه چرام یاسوج و متاهل است. وی در سال 1374 مدرک مهندسی الکترونیک خود را از دانشگاه سراسری شیراز دریافت کرد و پس از آن در دوره فوق لیسانس مخابرات دانشگاه تربیت مدرس تهران مشغول به تحصیل شد. عباسی دکترای مخابرات خود را در سال 1382 از همین دانشگاه دریافت کرد و پس از آن و در سال 1387 موفق به اخذ مدرک فوق دکترای مخابرات از همین دانشگاه شد. 

18 سال سابقه مدیریت پروژه، قائم مقامی مدیرعامل، عضویت در هییت مدیره و مدیریت عاملی شرکت های مختلف فعال در حوزه صنعت الکترونیک، مخابرات و هوافضا بخش اعظم تجربیات کاری و اجرایی دکتر عباسی را تشکیل می دهد.

7 سال عضویت در هییت علمی، 16 سال استادیاری و تدریس در دانشگاه تربیت مدرس به ویژه در حوزه های آنتن های مخابراتی، تجهیزات ارتباطی ماکرویو، لینک های رادیویی و مخابرات سلولی به همراه مسئولیت استاد راهنمایی دهها پایان نامه حوزه مخابرات همین دانشگاه، چاپ بیش از 30 مقاله در نشریات مرجع علمی، ارائه مقاله در بیش از 60 کنفرانس علمی، کسب رتبه اول المپیاد ریاضی استان، کسب رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی در سال 1382 (رتبه اول بخش مهندسی)، عضویت در انجمن مهندسین برق و الکترونیک، عضویت در کمیته C41 و عضویت در مرکز تحقیقات مخابرات ایران بخش دیگری از رزومه مدیرعامل بعدی ایرانسل را تشکیل می دهد.



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1397 13:58



» اخبار مرتبط:

  • فرزند شایسته چرام مدیرعامل شرکت ایرانسل می شود /جزییات
  • تجلیل از مدیرکل ممسنی تبار مخابرات استان هرمزگان
  • مدیرعامل مخابرات ایران کناره‌گیری کرد
  • مدیرعامل شرکت مخابرات فارس منصوب شد
  • مدیرعامل جدید مخابرات استان فارس معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler