مشروح اخبار


» واکنش جمعی از فعالان فرهنگی کهگیلویه به یک مصاحبه: حاشیه سازی یک فعال فرهنگی کهگیلویه برای کمرنگ کردن یادواره های شهدا/ایل همیشه نماد روشنی و غیرت بوده است!



در این میان ایل همواره نماد رشد و خجستگی مردان غیوری بوده است که هیچگاه اسیر تعصبات بیجای مرزبندی ها نشده اند و همواره میدان دار دفاع از ایران و انقلاب بوده اند.


به گزارش راک نیوز به نقل از صبح زاگرس، استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز نماد حضور و هم نشینی قومیت ها و گروه های مختلف بوده است، جایی که با حضور رنگ ها و سلابق ظاهری و باطنی مختلف اما همواره در راه آرمان های اصیل خود هم پیمان بوده اند.

 

در این میان ایل همواره نماد رشد و خجستگی مردان غیوری بوده است که هیچگاه اسیر تعصبات بیجای مرزبندی ها نشده اند و همواره میدان دار دفاع از ایران و انقلاب بوده اند.

 

حال که در برخی موارد برای اتحاد و همدلی  بیشتر گرد هم می آییم و دست در دست هم برای شکوه و عظمت ایران اسلامی اقدام به برگزاری یادواره های شهدا میکنیم، می بینیم که عده ای فرصت طلب که شاید با اصل چنین قواعدی میانه خوشی ندارند، اقدام به ایجاد حاشه میکنند.

 

مشخص نیست اهداف پشت پرده چنین تخریب هایی چه کسی و چه نقطه ثقلی است که بی شک باید مورد بررسی قرار گیرد.

در هنگامه ای که آغاز پنجمین دهه انقلاب را جشن میگیریم، دست بردن به چنین افکاری جز با هدف تشویش چه میتواند باشد؟

 

بخشی از ایلات ما از گذشته های دور تا کنون به دلایل مختلف از جمله مبارزه با استبداد و بیداد به استانهای همجوار تبعید شده اند، حال که به نماد گردهمایی، آنهم برای پاسداشت مقام ایثار، شهادت و شهدای گرانمایه گرد هم می آییم چرا عده ای دلشان خون شده است و اشک فوران می کنند؟

 

خوب است این گردهمایی ها بوی ابتذال دهد تا شما را خوش باشد؟

باشد که دست بر چیزی نگذاریم که آتشی رویمان را بشوید!

جمعی از فعالان فرهنگی کهگیلویه



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1397 14:01



» اخبار مرتبط:

  • «عبور از دلبستگی »نماد جدیدی از ترویج فرهنگ شهید و شهادت در این دنیای خاکی ...
  • رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه :یادواره شهدای سپیداران م ...
  • یادواره 61کبوتر خونین بال بخش چاروسا با حضور مهمان کشوری برگزار می شود+زمان ...
  • یادواره نخستین شهید انقلاب در دهدشت برگزار می‌شود
  • شهدا به خاک افتادند تا انقلاب به خاک نیفتد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler