مشروح اخبار


» اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی + جزئیات




نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی گفت: هدایتی با تبانی با مدیران بانک ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوه بانک سرمایه را خارج نموده است.            
به گزارش راک نیوز به نقل از ایسنا : در ابتدای اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور، در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام بصورت علنی آغاز شد.


در ابتدای جلسه قاضی مسعودی مقام اظهار کرد: جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی دولابی، سید مهدی موسوی نژاد، مجتبی کیان پیشه، علی اکبر یقینی، حسین شریعتی، امیر توللی، احمد رفیعی، مهدی فتحی، حسین حدادان، نورالدین مقصودیانی و هانیه پهلوان تشکیل و رسمی است.
وی در ادامه از نماینده دادستان خواست که کیفرخواست متهمان را قرائت کند که وی با حضور در جایگاه کیفرخواست متهمان را قرائت کرد.

نماینده دادستان اظهار کرد: در پرونده حاضر موسوم به پرونده گروه هدایتی، آقای حسین هدایتی دولابی در پوشش ۸ فقره شرکت‌های صوری به نام طراحی پویان پاسارگاد، سروش تجارت سیمرغ، جاوید گشت هیرمند، جاوید گشت آرکا و چند شرکت دیگر اقدامات مجرمانه انجام داده است.

وی افزود: حسین هدایتی از طریق گماردن برخی اشخاص بی‌بضاعت به عنوان مدیران این شرکت‌ها به مقدار ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوهات دریافتی از بانک سرمایه را خارج نموده و تسهیلات دریافت کرده است.
‌نماینده دادستان گفت: اتهام متهم ردیف اول با تبانی با یکی از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان و مدیران ارشد بانک جهت اخذ اعتبارات غیر قانونی از بانک محرز است.

نماینده دادستان تهران اظهار کرد: اقدامات متهم ردیف دوم سید مهدی موسوی نژاد در فرآیند دریافت تسهیلات موثر بوده است به طوری که در سال ۹۲ با هدایتی آشنا شده و زمین‌هایی با بنای نیم ساخته در جاده قدیم جهرم به شیراز در اختیار آقای هدایتی قرار داده که زمین‌های مذکور در بافت برون شهری قرار داشته است.

 



تاریخ انتشار : 8 اسفند 1397 13:43



» اخبار مرتبط:

  • مدرک بدهی میلیاردی حسین هدایتی
  • هدایتی: دیگر پرداختی به پرسپولیسی ها نخواهم داشت
  • وکیل مهدی هاشمی: هیچ اتهام امنیتی و اقتصادی در پرونده نیست
  • 8 فعال فیس بوکی به 127 سال حبس محکوم شدند
  • اعدام گانگسترهای شیراز در ملاءعام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler