مشروح اخبار


» دستگیری عوامل درگیری بازی فوتبال برق و خلیج فارس شیراز



دبیر هیات فوتبال شیراز گفت: عوامل درگیری پس از دیدار تیم های فوتبال خلیج فارس و برق شیراز در رقابت های فوتبال دسته دوم شیراز توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.


به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ حسین ردگا، شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این درگیری هنگامی رخ داد که یکی از بازیکنان تیم خلیج فارس شیراز در حین بازی که امروز در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد با یکی از بازیکنان تیم برق برخورد کرد که منجر به شکسته شدن دست بازیکن تیم خلیج فارس شد.
وی اضافه کرد: پس از اینکه بازی تمام شد، درگیری در بیرون از زمین صورت گرفت و یکی از طرفداران تیم خلیج فارس با پیراهن مشکی در حالی که ابزاری در دست داشت به طرفداری از بازیکن تیمش به سوی بازیکنان تیم برق رفت و درگیری آغاز شد.
ردگا ادامه داد: پس ازاین حادثه هادی شیروانی مدیرعامل باشگاه برق وارد ماجرا شد و با دست به سینه طرفدار تیم خلیج فارس کوبید.
وی افزود:بازیکن و تماشاگر تیم خلیج فارس را در اتاقی نگه داشتم وسپس با پلیس تماس گرفتم و مدیرعامل باشگاه برق هم هر چه اصرار کرد اجازه ندادم در را به روی او باز کنند.
دبیر هیات فوتبال شیراز بیان داشت: پلیس عوامل در گیری را دستگیر کرد و به همراه مدیر عامل باشگاه برق که شاکی این درگیری بود، روانه پاسگاه پلیس شدند.
ردگا گفت: بازیکن تیم خلیج فارس دراین درگیری اعلام کرد که مدیر عامل باشگاه برق شیراز گفته من دو بار تا پای چوبه دار رفته ام.
وی اظهار داشت: فیلم این در گیری موجود است و کمیته انضباطی هیات فوتبال شیراز نیز در این باره تصمیم خواهد گرفت که چه جریمه ای برای خاطیان این درگیری صادر کند.
تیم فوتبال برق شیراز که بیش از 70 سال در کشور قدمت دارد و در ادامه فعالیتش افتخار زیادی کسب کرد با یک تصمیم که می توان آن را عجولانه و غیر کارشناسی شده نامید، در دولت دهم به سوی خاموشی رفت.
سرانجام تیم برق که گویا صاحبش او را دوست نداشت در سال 1391 توسط شرکت برق منطقه ای فارس به بخش خصوصی سپرده شد و این بخش هم پس از عدم موفقیت در یک معامله که شبهه برانگیز نام گرفت با فروش 50 در صد از سهام امتیاز، این تیم را به اشخاص دیگری واگذار کرد تاجایی که این باشگاه که قهرمان ایران شده بود و سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا معتبر ترین جام قاره کهن را در کارنامه داشت روند نزولی خود را به سرعت آغاز و به دسته سوم کشور سقوط کرد.
هم اینک تیم برق شیراز در لیگ استان هم فعالیت ندارد و دیگر نامی از این تیم نارنجی پوش محبوب شیرازی ها نیست.
بازی تیم های برق شیراز و خلیج فارس در رقابت های دسته دوم جوانان این شهر با نتیجه 4 بر صفر به سود برق پایان یافت.



تاریخ انتشار : 14 اسفند 1397 02:20



» اخبار مرتبط:

  • مدیرعامل باشگاه فجر سپاسى شیراز انتخاب شد
  • جنجال و درگیری در دیدار زاگرس یاسوج وقشقایی شیراز
  • از سری مسابقات لیگ دسته دوم کشور: پیروزی دقیقه ۹۰ زاگرس در مقابل قشقایی ش ...
  • شوک بزرگ به فوتبال فارس ؛ تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ازلیگ یک کنار کشی ...
  • چاقوکشی، شکستن شیشه و ضرب و شتم مربی در هفته دوم لیگ برتر واترپلو!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler