مشروح اخبار


» اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد



روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه شاخص استان در نوروز 1398 خبر داد.

به گزارش راک نیوز: رامین چرومی،مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ۹۷ تا ۱۴ فروردین ۹۸ در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

چرومی هدف از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری را ترویج فرهنگ وقف و خیراندیشی و فرهنگ زیارت و مودت، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی مردم و ترویج معارف قرآن و اهل بیت(ع) عنوان کرد.

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری از ظرفیت‌های امام زادگان و بقاع متبرکه به‌منظور ترویج و فرهنگ و توسعه معارف قرآنی و توسعه گردشگری مذهبی و ارائه خدمات به آحاد مختلف مردم را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

رامین چرومی بیان کرد: طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور بیش از ۳۰ روحانی اعزامی از قم و روحانیون استان و همچنین تعدادی از طلاب حوزه علمیه بانوان استان در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان از جمله حضرت بی‌بی حکیمه(س)، امامزاده جعفر(ع) در شهرستان گچساران، امامزاده مختار(ع) و شاه غالب(ع) در شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع) بهمئی، امامزاده میرسالار(ع) و آقامیر(ع) کهگیلویه و بویراحمد و مسجد بین راهی روستای توت نده شهرستان دنا برگزار می‌شود.

 چرومی تشکیل ستاد خبری و اطلاع‌رسانی طرح نوروزی آرامش بهاری، نصب بنرهای تبلیغی در سطح بقاع متبرکه استان و پخش مستند های احسان ماندگار ،شوق خدمت و آفتاب جنوب از صداوسیمای استان را از دیگر برنامه‌های روابط عمومی در این طرح نوروزی برشمرد.

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد نصب بنر نظرسنجی طرح در بقاع مجری طرح آرامش بهاری، اجرای مراسم تحویل سال نو در بقاع متبرکه و امام زادگان شاخص استان و تولید بسته‌های اطلاع‌رسانی با اولویت بروشور پیرامون معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان و درصورت برخورداری از زائران خارجی چندزبانه را از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری ذکر کرد.



تاریخ انتشار : 22 اسفند 1397 17:39



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ ۶۰ مبلغ ،برنامه های ...
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:مدیریت فعلی امامزاده سی ...
  • همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری در6 بقعه متبرکه گچساران اجرا می شود
  • مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:از غباررو ...
  • استقبال بیش از ۲۰۰ هزار زائر در طرح آرامش بهاری کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام