مشروح اخبار


» رسانه ها چاقوی دولبه ای برای استان و مطالبات استانی



فرو ریختن یکی از دیوارهای بافت قدیم دهدشت جز آن اتفاقاتی بود که همه مردم استان را فارغ از اینکه در کدام طیف جغرافیا هستند تحت تاثیر قرار داد.

راک نیوز- فرو ریختن یکی از دیوارهای بافت قدیم دهدشت جز آن اتفاقاتی بود که همه مردم استان را فارغ از اینکه در کدام طیف جغرافیا هستند تحت تاثیر قرار داد.

حادثه ای که از استاندار تا نمایندگان استان و تمامی رسانه ها نسبت به آن واکنش نشان دادند و این اتحاد و هماهنگی برای رسیدگی به بافتی که بخشی از ظرفیت های گردشگری استان محسوب می شود باعث شد 15 میلیارد تومان اعتبار ملی به آن اختصاص داده شود.

این اعتبار بیش از آنکه نتیجه عملکرد مسئولان باشد نتیجه اتحاد و توافق رسانه ها بر سر موضوع احیا بافت تاریخی دهدشت بود.

این موضوع نشان می دهد رسانه ها می توانند مانند چاقوی دولبه ای برای استان و مطالبات استانی حرکت کنند. هرکجا بر سر موضوعی یکدل و یک صدا می شوند بی شک نتیجه همین می شود. بافتی که سالهاست لنگ اعتباراتی است که تا به استان برسد مفقود می شود حالا یک جا و در یک هفته 15 میلیارد تومان اعتبار می گیرد.

و هر کجا هم موضوع را به مرزهای ذهنی، جغرافیایی، جناحی و شخصی محدود کرده اند نتیجه آن ایجاد مجتمع فرهنگی هنری ورودی شهر یاسوج شده که تا ساخته شود به احتمال زیاد سازه آن دچار استهلاک می شود.

و نکته همین است اگر رسانه های استان بدون توجه به اینکه حوادث پیش آمده در حوزه جغرافیایی کدام نماینده و کدام رسانه و کدام مدیر و کدام شخص است توسعه استان را مد نظر قرار دهند بسیاری از مشکلات این استان حل می شود . فقط کافیست همه باور کنند آن مرزهایی که در ذهن خبرنگاران میان کهگیلویه و بویراحمد و گچساران کشیده شده در کشور هیچ معنا و مفهومی ندارد و در سطح ملی همه فقط استان کهگیلویه بویراحمد را می شناسند نه کهگیلویه و نه بویراحمد.

فاطمه رشیدی -خبرنگار خبرگزاری ایرنا



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1397 22:41



» اخبار مرتبط:

  • وقتی نماینده کهگیلویه بزرگ برای استاندارو مدیرکل راه خط ونشان می کشید؛بودجه ...
  • محور پاتاوه.دهدشت سال۹۶ به بهره برداری می رسد
  • دکترخادمی:می‌توان در جهت رفع مشکلات مردم بخش سوق تلاش کرد
  • خبرخوش استاندارکهگیلویه وبویراحمدبرای فرهنگیان
  • رونمایی از 2 طرح میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler