مشروح اخبار


» گلوله‌هایی که به قلب شهروندان دهدشتی شلیک می‌شود/مسؤولان! در این شهر چه خبر است؟



صدای مهیب تیراندازی در جشن‌های عروسی باعث رعب و وحشت شهروندان دهدشتی شده است.


به گزارش راک نیوز /طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/فرهنگ شهرنشینی یعنی هر شهروند موظف است قوانین و هنجارهایی را رعایت کند در غیر این صورت شهر متحمل هزینه و خسارت‌هایی خواهد شد.

در شهر دهدشت با جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر اعمالی از سوی برخی شهروندان هنجارشکن صورت می‌گیرد که اگر مسؤولان کنترل نکنند شهر را از حالت عادی خارج می‌کند و در آینده کنترل این حرکات دشوارتر خواهد شد.

ساعت 2:30 بامداد است و گوش همشهریان با صدای تیراندازی مهیب عروسی رنجیده شده است؛ صدایی که در جشن‌های عروسی همراه با نواختن ارگ و مهتر رواج دارد و آنطور که در فیلم‌های جنگی می‌بینیم و می‌شنویم تداعی‌کننده میادین جنگ است.

استفاده افراطی از اسلحه و صدای تیراندازی رگباری در این عروسی قلب هر شهروندی را نشانه گرفته و معلوم نیست چند بیمار قلبی را در این ساعت روانه اورژانس کرده است.

صدای ارگ، هلهله زنان و تیراندازی از سوی کسانی که به راحتی به حریم دیگران تجاوز کرده و آرامش را از مردم سلب می‌کنند در حالی است که هیچ نهادی هم به این امر رسیدگی نمی‌کند.

صدای مهیب و وحشتناک تیراندازی که ساعت 2:30 بامداد به گوش می‌رسد مردم محله عروسی را سراسیمه کرده که مبادا جنگ شده اما با شنیدن صدای موسیقی و هلهله زنان است که انسان متوجه می‌شود این صدا از مراسم عروسی است.

باید از شورای فرهنگ عمومی، امام جمعه، مراجع قضایی و نیروی انتظامی و فرماندار شهرستان پرسید چرا چشم و گوش‌تان را به روی مشکلات این شهر بسته‌اید؟

صدای تیراندازی شبانه را می‌شنوید؟ اگر نمی‌شنوید ساعت ۲:۳۰بامداد صدای رگباری تیراندازی عروسی را که باید به سلامت گوش‌هایتان شک کنید و اگر می‌شنوید -که قطعا هر گوش سالمی و هر خواب سنگینی در این موقع شب با صدای مهیب تیراندازی بیدار خواهد شد- چرا سکوت کرده و برخورد نمی‌کنید؟

 در این شهر چه خبر است؟  چه می‌گذرد؟ چرا شبیه منطقه جنگی است؟

شورای فرهنگ عمومی ! چرا مصوبه‌های کاغذی ممنوعیت نواختن ارگ در عروسی از جمله ممنوعیت تیراندازی را پیگیری نمی‌کنید، اگر نتیجه مصوبات این است چرا ساعت‌ها وقت را در جلسات زنگ انشایی خود هدر می‌دهید؟ بگذارید شهرستان بدون قانون بماند که این شهر نه قانون می‌شناسد و نه بهایی به هیچ مصوبه‌ای می‌دهند؛ می‌خواهد مصوبه نصب نرخ‌اجناس بازار باشد یا ممنوع بودن هر گونه رعب و وحشت شبانه در شب!

مسؤولان شهرستان! این حرکات نشان می‌دهد شهر به حال خود رها شده است، ما به نداشته‌هایمان در این شهرستان عادت داریم. این هم چون نبود اعتبار برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها و خیلی از نداشتن‌های دیگرمان.خوابتان به شیرینی جشن‌های عروسی‌های بامدادی./فارس



تاریخ انتشار : 22 فروردین 1398 14:54



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین جزئیات از زخمی شدن 24 جهرمی در یک عروسی!
  • معاون استاندار: برخورد با حاملان اسلحه در آیین های عروسی کهگیلویه وبویراحمد ...
  • تیراندازی در مراسم عروسی در دهدشت حادثه آفرید
  • عروسی با طعم خون در شهرستان بهمئی / رسم غلط تیراندازی در عروسی کشته داد!
  • کشته شدن یک جوان ،عروسی را به عزاتبدیل کرد!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler