مشروح اخبار


» شرکت نفت و گاز گچساران با سپاه اعلام همبستگی کرد+جزئیات



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران روز دوشنبه در دیدار با فرمانده هان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد.


به گزارش راک نیوز؛در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از طرف دولت منحوس آمریکا،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به نمایندگی از مجموعه نفت و گاز گچساران با سرهنگ پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمددیدار و با سپاه اعلام همبستگی کردند.

هوشنگ صیدالی در این دیدار به لزوم وفاق و همدلی بین سپاه و مجموعه نفت اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران بعنوان حافظ امنیت کشور در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند و هیچ چیزی نمی تواند بین وفاق مردم ،دولت و سپاه خدشه وارد کند.

صیدالی افزود:گفته های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی کاهد بلکه این انسجام را بیشتر و روز افزون تر می کند.

در ادامه فرمانده سپاه فتح استان اظهار داشت: حفظ این انقلاب وظیفه ماست و تهدیدهای دشمنان هیچگاه برما سر اثر نکرده بلکه بر قدرت و همبستگی ملت ما افزوده است .

سرهنگ حمید خرمدل افزود: مردم سراسر غیرت استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه همگام و همراه بوده اند و نمونه بارز آنرا در نماز باشکوه جمعه این هفته در استان دیدیم و ما به خود می‌بالیم که در کنار چنین مردمان با نجابتی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت انقلابی و جهادی است افزود: ارزش کار نیروهای سپاه در کنار حادثه‌دیدگان سیل اخیر کشور به همگان ثابت کرد که سپاه یک نیروی مردمی  است و دشمنان انقلاب اسلامی از این اتحاد و همدلی هراس دارند.

در پایان سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با این نهاد قدردانی بعمل آورد.

رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 19 فروردین ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی معرفی کرد.
شرکت نفت و گاز گچساران با سپاه اعلام همبستگی کرد+جزئیات



تاریخ انتشار : 26 فروردین 1398 14:07



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/زمان تودیع و معا ...
  • مسئول بسیج رسانه سپاه پاسداران استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه دوشنبه برگزار می شود/جزی ...
  • فرمانده جدید سپاه فجر فارس معارفه می شود/ خداحافظی غیب پرور با فارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام