مشروح اخبار


» پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت روز شوراها



شهردار دوگنبدان با صدور پیامی نهم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس شوراهای اسلامی را تبریک گفت.


 به گزارش روز دوشنبه راک نیوز؛مسعود ظفری در این پیام آورده است: نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی است که زمینه ساز تاثیرگذاری هر چه بیشتر مردم در تعیین سرنوشت جامعه بوده و بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: عنایت مردم به شوراهای شهر و روستا توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا به دست آورده است. ظفری می افزاید: بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

 وی در این پیام می نگارد: یقینا" خدمت بی منت به ملت عزیز ایران اسلامی در لباس عضویت در شوراها، توفیقی بزرگ برای منتخبین و معتمدین مردم است که باید از لحظه به لحظه آن در راستای عمل به وظایف و تکالیف دینی و قانونی خود استفاده و بهره های معنوی فراوان ببرند.

 شهردار دوگنبدان می افزاید: اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها از زحمات و خدمات تمام دست اندرکاران و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا صمیمانه تشکر نموده و توفیق آنها در راستای انجام رسالت سترگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهر دوگنبدان را از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

گفتنی است به دنبال برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هفتم اسفند ۱۳۷۷ هجری خورشیدی، در سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) به شورای انقلاب مبنی بر تدوین آیین‏ نامه شوراها، این نهاد انقلابی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.

۱۸سال پیش در چنین روزی، نخستین شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایران آغاز به کار کرد. 

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 9 اردیبهشت 1398 07:21



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک شهردار دوگنبدان به شهردار تهران
  • شهردار دوگنبدان از حضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد
  • انتخاب 183 نفر به عنوان عضو شورای شهر و روستا در شهرستان گچساران
  • به بهانه روز شورا: دیدگاه اعضای شورای شهر دوگنبدان در مورد جایگاه و اهمیت ش ...
  • ولی‌الله دلاویز رئیس شورای اسلامی دوگنبدان شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام