مشروح اخبار


» اقدام غیر اخلاقی مربی با شاگرد /اعتماد زیاد شاگرد به مربی ورزشی، دردسرساز شد



رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست در صورت رویت موارد مشکوک ازطریق تلفن یا سایت آن را با پلیس درمیان بگذارند. 

 

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد ، از برداشت غیرمجاز مبلغ 15 میلیون ریال از حساب بانکی شهروند یاسوجی خبر داد و گفت: بسیاری از برداشت‌های غیر مجاز بانکی در پی اعتماد به دیگران صورت می‌گیرد. 
به گزارش خبرنگار  راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرگرد روح الله شهبازی‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت ، که خواهان پیگیری موضوع شده است.
وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص شد مبلغ 15 میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که طی اقدامات صورت گرفته نهایتا متهم که مربی ورزشی شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار شد.
سرگرد شهبازی‌پور گفت: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن نموده که نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.
این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری نمایند.
سرگرد شهبازی‌پور از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را بادقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند. 
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما در میان بگذارند.



تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1398 10:53



» اخبار مرتبط:

  • اقدام غیراخلاقی یک دختر با برادر خودش در کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی عامل برداشت اینترنتی 400 میلیون ریالی از حساب شهروند دهدشتی
  • شناسایی عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی شهروند دهدشتی
  • خرید میلیونی کارت شارژ از حساب شهروندی یاسوجی /سوءاستفاده از حساب بانکی د ...
  • عامل برداشت کننده غیرمجاز از حساب بانکی در یاسوج دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام