مشروح اخبار


» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت در این استان خبر داد و گفت:این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

داریوش دیودیده با اعلام این خبر افزود : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای خرید انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، انواع خرما و شیرینی‌های مثل زولبیا و بامیه، طرح نظارتی ماه مبارک رمضان در مرکز استان و همزمان در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: در این طرح، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی تشدید خواهد شد و رسیدگی به شکایت‌ها، گزارش‌های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی صنوف در سطح استان با سرعت و دقت بیشتری صورت خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی، ایجاد آرامش در بازار در ماه مبارک رمضان، پایش مستمر بازار و برنامه‌ریزی برای نظارت بر تأمین و توزیع به‌موقع اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات، خرما، برنج، روغن، شکر، زولبیا و بامیه، سبزیجات و ... از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
دیودیده بیان کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ۱۳ اردیبهشت در سطح استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.



تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1398 08:43



» اخبار مرتبط:

  • مدیر جهاد کشاورزی گچساران خبر داد؛ آغاز توزیع کالاهای اساسی در گچساران
  • رئیس صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: طرح ویژه نظارتی ضیافت تا پایا ...
  • طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در گچساران آغاز شد
  • طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام